miercuri, 16 decembrie 2009

Atacul clonelor: Martorii lui Iehova!

Citeam şi savuram un pahar răcoritor de kombucha. Bate cineva la uşă. Cine credeţi că era? Nu, nu era lupu’, erau martorii lui Iehova, pregătiţi să-mi strice Plăcerea textului (Roland Barthes).

- Bună dimineata! Sper că nu v-am trezit!
- Nu, nu m-aţi trezit.
………………………………………………………………..
Probabil n-au crezut că nu dormeam întrucât am primit un exemplar din Treziţi-vă! şi unul din Turnul de veghere, pentru a fi mereu treaz bănuiesc. Nu, nu eu dormeam, idioţii dracului (sau ai Domnului?)!

Cum ziceam mai demult: când Dumnezeu îşi face laba, cad pe pământ pocăiţi!

7 comentarii:

  1. Mai weird sunt mormonii.Sister Owen si Sarah.Imbracate in negru.Cu un zambet idiotic intins pe fata.Crereul spalat.Prototipul femeii perfecte,dupa unii.Criminalul in serie perfect,dupa mine.

    Tu esti doi sau voi doi sunteti unul?2 in 1?

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut de-a face doar cu barbati mormoni. am si cartea lu mormon cumparata de la vechituri, n-am apucat sa citesc. acelasi zambet tamp ca femeile de care zici tu, imbracati impecabil, americani. m-am spalat dupa ce am dat mana cu ei sa nu iau gripa porcina.

    suntem doi: milf si petrov. vezi etichetele milf, petrov.

    RăspundețiȘtergere
  3. COMENTATORI CU CREIERUL NETED SI FARA CULTURA

    RăspundețiȘtergere
  4. SCUZATI VA ROG NU STIAM CA AM INTRAT PE UN SITE AL SECURITATII

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce treceti de pubertate poate o sa va schimbati gandirea

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate