miercuri, 30 decembrie 2009

De Crăciun, fii mai bun se întoarce

Îmi fac multe dintre cumpărături la Mega Image. Deci eu şi cu Mega suntem cunoştinţe vechi, ne cunoaştem foarte bine, avem o relaţie predictibilă. Din acest motiv, ca s-o scurtez, ştiu foarte bine care-s produsele cu etichetă dublă. Ador cum lucrurile rămân neschimbate de ambele părţi, cum - ştiindu-se chestia cu etichetele - nimeni nu face nimic, cum în murmurul uniform al magazinului se aud periodic accentele isterice ale uşii inteligente.

De Crăciun, am zis să ieşim din relaţia asta monotonă, eu şi Mega. Cu ocazia cumpărăturilor de iarnă, am îmbinat utilul cu plăcutul, adică băutura cu distracţia. Întru aplicarea planului, a trebuit să fac unele sacrificii şi să încarc coşul şi cu alte produse. La casă am avut grijă să plasez sticlele cu etichetă dublă cât mai la fundul sacoşelor. Inevitabil, când să părăsesc magazinul, uşa rage isteric. Adjuvanţii uşii, nişte domni foarte politicoşi, mă întorc din drum.

Urmează distracţia! Eu ma prefac nervoasă şi grăbită, în timp ce oamenii uşii îmi verifică bonul. Toate produsele mele aşezate cu atâta grijă (unele perisabile, domnule!) sunt scoase şi verificate. Totul a mers mai bine decât mă aşteptam: nu numai sticlele erau cu problemă, a mai fost şi un pachet de cafea. La a treia sacoşă încep să-mi aplic planul: "nervii" ating cote maxime - "mereu se întâmplă aşa", "dacă ştiţi de etichete, de ce nu verificaţi la raft, ca să nu mai opriţi oamenii la uşă", "nu sut angajată aici, nu mă plăteşte nimeni să vă ţin companie aici o oră" etc etc. Lumea se uita din ce în ce mai atentă la noi, dar şi la produsele din coş. Ăia-şi cereau scuze, lucru care se pare că m-a inflamat şi mai tare - "cum domle, omori omu' şi-apoi îţi ceri scuze?!", "incredibil!". Şi cum înţelepciunea populară e întotdeauna un argument de necontestat, am aplicat faza cu "cel mai inteligent cedează" şi-am declarat: "ştiţi ceva, rămâneţi dvs cu sărbătorile mele fericite, rămân eu cu masa goală de crăciun, eu plec, numai bine!". Stupoare! Vine cineva după mine, îşi cere scuze mult mai convingător, invitându-ma nu numai să-mi iau bunătăţile înapoi, dar să-mi şi aleg orice produs vreau din magazin din partea lor. M-am lăsat convinsă în urma unor proteste murmurate şi-am ales o sticlă de gin.

5 comentarii:

  1. Eu patesc asa mereu cand sunt cu prietena mea. Chiar azi cand am iesit din Carrefour a inceput sa ii piuie geanta. Nu ne-am gandit niciodata sa facem teatru, dar e o idee buna :))
    Am sa fac circ in Rossignol, poate ma aleg cu niste legaturi noi de snowboard. Vise.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu patesc asa mereu cand sunt cu prietena mea" tot femeile-s de vina sa-nteleg =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi fost misto sa te lase sa iei tot ce vrei timp de o ora sau cat te-au tinut ei la usa. Eu, cel putin, atunci as fi considerat greseala reparata.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) nu de asta, dar are ceva la/în geanta ce piuie mereu

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa te lase sa iei tot ce vrei timp de o ora, si sa te ajute si ei. poate sa ti le duca si acasa, daca ai patu' facut.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate