marți, 29 decembrie 2009

Doamne, Maica Domnului!

În cele din urmă ajung la poliţie, la evidenţa populaţiei. Am depus actele pentru noul buletin. Apoi, doamna care îmi preluase actele mi-a spus să mă pregătesc pentru poză. M-am aşezat pe-un scaun în faţa unui obiectiv de aparat foto montat pe un suport fix. "Spatele lipit de spătar, vă rog!", "Bărbia mai sus!", "Uitaţi-vă un pic mai spre dreapta!". Îndemnurile ei erau însă zadarnice, deoarece eu vedeam doar un singur lucru şi-mi stăpâneam extrem de greu râsul. Deasupra obiectivului aparatului foto era o iconiţă cu Fecioara Maria. Probabil un fel de "say cheese!" local, care pe atei îi face să zâmbească răutăcios, iar pe credincioşi să zâmbească evlavios.

7 comentarii:

  1. io daca vad o icoana bine lucrata, gen revista fhm imi rad in mustata pervers. is pacatos, petrove?

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine ca nu razi pervers la alea cu isus inca.

    RăspundețiȘtergere
  3. alea bine lucrate se numesc madon(n)e

    RăspundețiȘtergere
  4. mai era o icoana la care am poftit, apropo de madon(n)e. shakira cu pruncul. la isus n-am poftit decat la ideea ca da vin pe gratis.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu exista iad. iadul sunt ceilalti =))

    RăspundețiȘtergere