miercuri, 23 decembrie 2009

Ejacularea precoce


Întotdeauna am fost preocupat de sex. Mereu am vrut să învăţ cât mai multe despre sex. Să ştiu totul despre sex! De aceea, când, împreună cu Jurnalul Naţional, a apărut cartea “Tot ce ai vrut să ştii despre sex, dar ţi-a fost teamă să întrebi” de domnul doctor David Reuben, imediat am cumpărat-o. Scrisă într-un stil extrem de americănos, adică accesibil pentru oricine, cartea conţine multe lucruri interesante legate de sex. Spre exemplificare, am selectat pentru dumneavoastră soluţia domnului Reuben pentru ejacularea precoce, un subiect sensibil, care le interesează pe femei ( doar 32% dintre femei ajung la orgasm în timpul fiecărui act sexual):


“La următorul act sexual, dacă sunteţi preocupaţi de ejacularea prematură, repetaţi încet în gând aceste cuvinte, accentuat şi convingător. Ideea se bazează pe o formulă psihanalitică foarte eficientă, care a ajutat mulţi oameni. Dacă vi se pare ciudat, nu vă faceţi griji. Consideraţi-o o formulă magică şi lăsaţi-o să lucreze în favoarea dumneavoastră. Este eficientă în 70% din situaţii şi nu vă interesează decât să funcţioneze.

Spuneţi-vă asta:

Nu-mi voi vărsa laptele! Nu vreau să-mi vărs laptele! Nu am să-mi vărs laptele!

Aştept feedback!

10 comentarii:

  1. doamne maica domnului, oare la ce chinuri groaznice l-a supus ma-sa pe acest autor in copilarie ?!



    cemah

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca, in timp ce se concentreaza pe lapte, ii trece prin cap ca de data asta ar putea fi smantana? o include si p-asta in formula magica? si iaurtul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur, americanii sunt mai mămos-infantili aşa...

    RăspundețiȘtergere
  4. metoda functioneaza! mai deunazi ma scapa cacarea pe troleu si imi repetam incet in gand: nu las bagajul jos, nu-l voi lasa aici, nu vreau sa fie asa! 7o la suta din totalul statiilor a functionat perfect.

    RăspundețiȘtergere
  5. ultimii 70 la suta sau primii 70 la suta? =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca au fost primii atunci e bine:))
    Daca au fost ultimii atunci cred ca s-a turtit rau de tot bagajul tau, pana ai ajuns acasa:))

    RăspundețiȘtergere
  7. auzi, tu te caci des in baie la Paul?

    RăspundețiȘtergere
  8. laptele???
    ultima oara cand am vazut... pe Discovery, evident, semana cu o budinca in curs de intarire...
    Yuckk... acum la ce ar trebui sa ma gandesc daca aud reclama aia cu ursuletul: "vrei acasa?? Puding???"
    P.S. sunt cuminte, sa stiti... dar promit sa mai gust... aaa....scuze, sa mai caut explicatii... :d

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate