miercuri, 16 decembrie 2009

Minciuni

Cică speranţa de viaţă a românilor e undeva la 60 de ani. Cum naiba se face atunci că trăiesc spre 90? Alcoolici, foste curve, muncitori, profesori universitari (mai ales), fumători, politicieni, pe scurt - toate categoriile sociale trăiesc în draci frate!

Nu mă deranjează, da' să nu ne mai fraierească ăştia de stabilesc speranţa de viaţă. Ce dracu, ei nu ştiu ca românii mint în sondaje? Păi dacă pe mine m-ar întreba cineva cât sper să trăiesc, doar n-oi fi nebună să-i zic adevărul: 100 de ani! Nu. O să-i zic 57 - 58 (nu 55 - 60; asta-i mişto la noi că le-avem cu estimatul. Ce plm, dacă tot mint, măcar să mint cu exactitate). Cum să zic eu 100 de ani şi, în urma sincerităţii mele şi a altora, să facă ăştia politici pentru pensionari? Eu-s tânără şi vai steaua mea, să facă pentru mine!

2 comentarii:

  1. Din cate stiu eu speranta de viata se calculeaza dupa media mortalitatii:)

    RăspundețiȘtergere
  2. haide, bre, io facusem o gluma cu postul asta =))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate