sâmbătă, 26 decembrie 2009

Poetei Leonida Lari

Dragă Poetesă,

Vă scriu aceste rânduri cu emoţie. Întotdeauna v-am admirat, în ciuda malformaţiei cu care v-aţi născut - acea excrescenţă circulară delimitând într-un mod atât de straniu părul de restul capului şi care, printr-un exerciţiu de imaginaţie, poate trece drept o cordeluţă uitată cumva acolo de prin anii '60 - '70.

Întotdeauna v-am considerat o apariţie şi, vă fac o mărturisire, dacă nu aţi fi fost atât de dedicată altor activităţi, v-aş fi găsit perfectă într-un cuplu cu Dl. Marian Nistor (în Savoi sau nu). Dar, vedeţi, şi dumneavoastră visaţi la cupluri imposibile...

Întotdeauna v-am admirat rimele, şi, odată cu dumneavostră, am descoperit poezia naivă. Ceva atât de simplu şi copilăresc e absolut dezarmant. La fel şi gândul că poeziile câtorva milioane de oameni care au scris în copilărie ar fi avut succes dacă ar fi ştiut că aşa ceva poate fi publicat. Dar, vedeţi, nici dumnevoastră nu prea ştiţi ce se poate şi ce nu...

Întotdeauna v-am considerat un politician cu atitudine. Luptaţi ca o leoaică, doamnă Leonida, pentru idealurile dumneavoastră. Oriunde aţi fi, nu uitaţi să luptaţi. Din PNŢCD, din PRM, din Bacău, de la Bucureşti aţi făcut totul pentru un scaun, o pâine şi-un cuţit. Dar, vedeţi, facând asta aţi cam încurcat borcanele...

Cum spuneam, doamnă Leonida din Bursuceni, eu vă admir şi nu vă judec. Cine-s eu s-o fac? Eminescu să vă judece!

4 comentarii:

  1. totusi, sa nu abordam exclusiv subiecte facile !



    cemah

    RăspundețiȘtergere
  2. de acord. basarabenii astia sunt niste subiecte facile, oricata importanta le-am acorda noi. trebuia sa scapam repede de categoria asta ca sa trecem mai departe.
    in curand o sa trecem la subiecte mai serioase, cum ar fi muia si sexul anal. inteleg ca Petrov deja isi rascoleste amintirile pt un astfel de articol.

    RăspundețiȘtergere
  3. gresiti cand le dati importanta sholdovenilor !




    cemah

    RăspundețiȘtergere
  4. bai, nu stiu, s-ar putea sa ai dreptate. noi ne straduim aici si pe ei ii doare-n cur. ne mai comenta la un mom dat o anonima cu miros de moldoveanca unionista, da i-am sters neintentiont un mesaj si s-a ofticat.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate