duminică, 3 ianuarie 2010

Alex pseudonegrul


Yo Alex,

Tu erai nefericitul câştigător al concursului Star Factory (2003) Nefericit că nu te-a băgat nimeni în seamă multă vreme. Apoi ai reapărut. Pe zi ce trecea erai tot mai negru. Tot mai mulţi muşchi aveai, tot mai groase buze, tot mai multe tatuaje retarde te acopereau, haine de negri tot mai penale. Ai primit şi tu spamurile alea cu penis enlargement, aşa-i? Ai devenit omul care a inversat boala lui Michael Jackson, tu te-ai făcut din alb tot mai negru, poate că dacă te puneai la dispoziţia ştiinţei s-ar fi găsit antidotul pentru boala de depigmentare a lui Michael. În curând părea că nu mai ai loc în cămaşa ta. Cânţi doar rnb şi hip hop de doi lei, muzici de negri evident. Cred că-ţi pare rău că nu te-au bătut copiii în faţa blocului când erai mic să ne poţi arăta vreo cicatrice din ghetou. Cum faci mă? Cremă de ghete Guban? Cu de-astea te dai? Ai pile la Techirghiol?

Ya-te-aşa cum eşti, mă băiatule, Busta Rhymes de jucărie ce eşti!

Petrov

8 comentarii:

  1. am auzit ca astia care canta sau asculta muzica de cacat, li se inchide pielea la culoare sa fie in ton cu muzica.

    RăspundețiȘtergere
  2. despre alex, ala cu yamasha si cu selecta pulii de anda adam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tsk. El e mai negrişor de la mama natură. Negru de-al nostru. A declarat într-un interviu.

    N-am nimic cu el, nu-l ascult şi nici nu mă supără ce cântă. Pănă la urmă, ce gen muzical modern e specific românesc?

    RăspundețiȘtergere
  4. mie nu-mi plac vopsitii. nu tre sa fie specific, da' nici cameleon.

    RăspundețiȘtergere
  5. @PETROV: si care ar fi motivul urii tale? Macar el face un ban..Si nici mie nu imi plac melodiile lor dar nu e problema mea cine il asculta si de ce..

    RăspundețiȘtergere
  6. n-as merge asa departe sa-mi risipesc ura pe el.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate