duminică, 31 ianuarie 2010

Dl. Dimitropoulos

A venit din Grecia şi a început o afacere. Nu s-a îmbogăţit, dar nici rău nu i-a mers.
"Voi ştiţi că io aveam 33 de ani când am venit în România? Ăsta-i număr cristic, mă!"

A avut noroc şi cu angajaţii, care au fost alături de el chiar şi când nu-i plătea.
"Băi, da' ce chestie cum vă cheamă p-amândoi… Popa şi Preoteasa!"

De 3 ori era să dea faliment. Prima oară s-a salvat c-un împrumut de la bancă.
"O să ţin minte toată viaţa. N-au vrut ăia luni de zile să-mi dea împrumutul. Şi mă sună madam directoarea de la bancă exact pe un 8 noiembrie să mă anunţe c-a aprobat…"
A doua oară era mai disperat, că avea 30.000 de euro datorie. Şi-a găsit un asociat şi-a scăpat.
"Cum a fost şi cu ăsta… Mă trezesc în ziua de Paşti c-un telefon. Nu mai vorbisem cu Petros de ani de zile. Din una-n alta îi povestesc şi hotărâm să ne asociem."
A treia oară era c-un picior în Grecia, mai bătrân şi mai obosit. În ultima clipă a făcut afacerea vieţii.
"Eram distrus. Vorbisem acasă cu sor-mea să-mi trimită bani de avion, când, la benzinărie mă-ntâlnesc cu un prieten. Ăsta mai era cu unu'. Ştii cum îl chema? Christos!! Şi Christos voia să cumpere un teren la Otopeni. Singuru' teren pe care-l aveam era la Otopeni. Şi, mai mult din reflex, dau telefon proprietarului, grec de-al meu. N-am realizat pe moment, da' la notariat… să leşin mă. Proprietarul era Apostolis!"

I-a mai mers un an - doi. După care s-a însurat.
"Aici cred io c-am greşit. Că n-am făcut cununie la biserică."

Acum îşi lichidează firma, dar nu mai aşteaptă niciun miracol.
"Şi-acu Dumnezeu face ironii cu mine. Acu m-a lăsat pă pula mea, mă…"

9 comentarii:

  1. Ştii vorba: "eşti pe p**a ta când stai pe burtă" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sau cand te cheama dimitroPOULOS

    RăspundețiȘtergere
  3. tequila sunrise wwiht rh blodd shot eyes!

    cemag

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai da ce omini nteresanti sunt la Cluj. Si ce nume faine au. Da oare ase or fi tati?

    RăspundețiȘtergere
  5. da, numa ca milf nu e la cluj, asta voiam sa zic.

    RăspundețiȘtergere
  6. No iaca asa pateste omul bun cand nu le verifica IP-ul la comentatori. Se trage-n piept.

    RăspundețiȘtergere
  7. doctor san: scriu din bucuresti. si nu toti au nume asa misto, sunt unii cu nume muuuult mai interesante... de ex. Ionescu :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate