vineri, 8 ianuarie 2010

"Fear of the dark" pentru copii


Nu ştiu dacă există jucării de pluş in formă de rocăr. De ce n-ar exista? În fond, şi urşii adevăraţi sunt nişte animale înspăimântătoare, blănoase, cu manichiura la pământ, dar nimeni nu poate contesta că ursuleţii de pluş sunt absolut adorabili! Şi porcii adevăraţi grohăie, şi totuşi cele mai simpatice puşculiţe au formă de porc. Şi sconcşii put, dar asta nu a împiedicat apariţia unor întruchipări de pluş extrem de drăguţe.

Până la apariţia lor acolo unde le este locul, în magazinele de jucării, mă mulţumesc să semnalez pentru moment existenţa rocărilor de pluş, deocamdată sub formă de metaforă, în lumea blogurilor.

Întrebare: Filosoafe, dacă ai fi din nou mic (în spaţiu şi timp), tot roacher ai vrea să te faci când vei fi mare?
Răspunsul cred că poate varia pe următoarea scară: da - Martha Stewart (că-i mai naşpa decât Jamie Oliver) - zoolog - ginecolog de păpuşi - Moriarty-ul lu' Watson (io votez pentru asta!) - marcă de bere - nu.

13 comentarii:

  1. Ăştia din poza ta seamănă deja cu ACDC.

    RăspundețiȘtergere
  2. seamana cu aia de la kiss.
    mi-am adus aminte de chuckie. cum pula mea sa-si fie frica de o chestie de 80 de centimetri care vine spre tine cu un cutit? tre doar sa stai pregatit si cand ii momentul ii futi un voleu si il degajezi pe geam.
    salut milf, salut petrov.

    RăspundețiȘtergere
  3. neata fiule! te trezisi din betie? si-ai futezat sa dai o geana pe-aci? =))

    RăspundețiȘtergere
  4. zilnic ma trezesc din betie si dau o geana pe aici.
    nu mai da, ca nu mai fac!

    RăspundețiȘtergere
  5. am crezut c-ai terminat "magia" =))

    RăspundețiȘtergere
  6. as fi putut paria c-ai sa zici gigel =))

    RăspundețiȘtergere
  7. plm, acu realizez ca am unicul meu tricou de metalar pe mine, cu primal fear =))

    RăspundețiȘtergere
  8. da, ma, ce-o fi facand nebuna aia?...

    RăspundețiȘtergere
  9. bah, nush ca n-am mai vorbit cu ea de 100 de ani

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate