duminică, 24 ianuarie 2010

JOINT venture


Luptătorul de sumo Haruki a hotărât să facă sex cu iubita lui în vârstă de 38 kg. Din cauza poziţiei neadecvate, luptătorul şi-a strivit iubita, transformând-o în foiţă. Cuprins de panică, dar şi confuz în urma tensiunii sexuale neeliberate, Haruki a decis să ascundă urmele accidentului letal, înfăşurându-şi un joint în fosta iubită. În timp ce transforma în scrum dovada, brigada antidrog a descins în locuinţa sa. Pe parcursul detenţiei, Haruki a slăbit şi şi-a scris povestea: Iubita mea, Sputnik.







Acest post a fost scris pentru concursul de proză arhiscurtă de 500 semne de pe Trilema.


4 comentarii:

  1. felicitari!
    am facut un joc de ghicit al sexului castigatorilor de PA si pe tine (voi) v-am ginit de masculi. puteti confirma?

    in scris e suficient. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @zamo: ai gresit, da numa putin. pe blog suntem 2 autori (Milf si Petrov) si un invitat special (Cemah). toti 3 am participat cu cate un text la concurs.
    - asta, castigatorul(94) e al meu, care io nu-s mascul
    - Petrov si Cemah au castigat locurile 5 cu textul nr. 95, respectiv 17 cu textul nr. 98. ei 2 da, sunt masculi.
    PS: pt lamuriri mai detaliate, poti citi postul "Covorul rosu" de pe blog de-aici

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate