duminică, 10 ianuarie 2010

Lola/vs/Tanţa

2 curve, prietene vechi, se întâlnesc la un moment dat întâmplător. Prima era vai steaua ei, ciorapii rupţi, fustă de muşama, nevopsită. Cealaltă - parfumată, ciorapi de mătase, pantofi de firmă.
Prima: Ce faci fată, ce bine-ţi merge. Cum ai reuşit? Că io muncesc pe rupte şi tot amărâtă sunt.
A doua: Păi fată, să-ţi zic secretu' meu: în timp ce sug pula clienţilor îmi rostesc numele - Lllooolllllaaa! Ăştia toţi sunt în extaz, mă plătesc regeşte şi mă caută mereu. Nici nu mai am nevoie de peşte! Ia să faci şi tu la fel, să vezi ce bine o să-ţi meargă.
Prima a băgat la cap sfatul şi fiecare şi-a văzut de viaţa ei. După o perioadă se întâlnesc iar. Prima era într-o stare jalnică, bătută, fără câţiva dinţi, hainele rupte. A doua - haină de blană, jeep, şofer...
A doua: Da ce-ai făcut fată, nu mi-ai ascultat sfatul????
Prima: Ba da, am făcut cum mi-ai zis şi uite cum am ajuns!
A doua: Păi cum?
Prima: Păi în timp ce le sugeam pula îmi rosteam numele: Tanţţţţaaa...

Despre ce vreau să povestesc...
Se dau următoarele date: 2 tipe, amândouă cu iubiţi
Cerinţă: cum să dai barbatul pe brazdă?
Rezolvare:
- Fată, io îţi zic - cea mai bună metodă e să nu mai faci sex cu el o perioadă după ce-ţi greşeşte!
- Crezi?
- 100%. Io aşa fac şi ştii ce l-am educat?!
- Bine fată, hai că îl învăţ io minte!
Rezultat: După câteva luni, prima s-a căsătorit, iar pe cealaltă a părăsit-o iubitul.

Bărbaţii nu-s toţi făcuţi la aceeaşi fabrică...

40 de comentarii:

  1. Absolut. Da' la fel exista si o gama variata de femei.

    RăspundețiȘtergere
  2. evident, autorul chiar a descris 2 game: gama Lola si gama Tanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata secsoala e un puzzle complicat. Nu toate piesele se potrivesc intre ele din prima asa cum ti'ai dori. Si pan'o nimeresti p'aia buna la locu' respectiv, ai ceva incercari esuate lamentabil si imaginea de ansamblu arata ca un tablo de Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruíz y Picasso Lopez. Decizii, decizii.

    RăspundețiȘtergere
  4. io m-asteptam sa evoci un celebru tablou al lui Grigorescu =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, ca ala n'are un nume asa sugestiv de negru din suburbii precum Clito cel iberian.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, uite ca nu stiam de numele lui adevarat. io l-am admirat in traducere - Lindi parca

    RăspundețiȘtergere
  7. Si'asta ma duce cu gandu' la celebra replica: puiule, toate avem fanta roz.

    RăspundețiȘtergere
  8. hm, maciu piciu, ca sa fac o parafraza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aima, domnu' ca esti bine'venit in cercu' nostru stramt daca vrei sa ne'mpartasesti trairi si emotii si perceptii extrasenzoriale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa repede? Mai piano, domnu', mai piano.

    RăspundețiȘtergere
  11. marghioalo, io beau niste palinca de struguri amu. stii cum ii aia? ca un vin rosu concentrat, tare concentrat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tre'sa recunosc ca si mie'mi plac chestiile tari, domnu'. Numa ca mai rarut asa, ca merg numa'n masuri mici.

    RăspundețiȘtergere
  13. deci tari, mici si mai ales rar!

    RăspundețiȘtergere
  14. Fo' the labies et pour les conaisseurs intr'adevar.

    RăspundețiȘtergere
  15. Marghi, da spune-ne, tu cum iti educi bucatelele de puzzle?

    RăspundețiȘtergere
  16. A, nu, ca io ma mai joc decat jocuri de soţetate. Sau cel putin incerc. Da'n trecut le loam asa, needucate si nici nu ma straduiam prea mult ca n'avea sens efortu'. D'obicei rezultatu' erea ravasitor pe covor.

    RăspundețiȘtergere
  17. chestiile tari se pun in recipiente cu gatul stramt.
    nu bem coniac la butoi, ca nu suntem tarani.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si iarasi revenim la stramt. Atunci asa sa'i ramana numele. Sa bem pentru asta. Fiecare ce are mai putin si mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  19. draga, cine bea coniac? de palinca n-ai auzit?
    jocuri de soţetate - esti maritata deci =))

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu, dar asa ma comport, sa ma obisnuiesc cu statutu' si ideea. Sunt o doamna si nevasta in devenire. Cred.

    RăspundețiȘtergere
  21. joc de societate intr-un loc stramt propun.
    la verificare cuvant, mi-o nimerit ignat. ii ceva apropou?

    RăspundețiȘtergere
  22. normal, la barbati mereu le nimereste asta =))

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu, da' as putea sa ti'l bat io daca vrei. Io propun un twisting hustler. Anyone?

    RăspundețiȘtergere
  24. Iarasi ma joc singura?

    RăspundețiȘtergere
  25. marghi draga, o montat petrov tabla de glory hole la baie cand era mami plecata la bai la tratament.
    ii la fel.

    RăspundețiȘtergere
  26. pai noi incepuseram. da nu jocu asta

    RăspundețiȘtergere
  27. Ostape, da' tie unde'ti e pionu'?

    RăspundețiȘtergere
  28. io nu joc decat eggz pe hi 5. atata stiu juca.

    RăspundețiȘtergere
  29. Te'nvata ostap cand si'o gasi pionu'. Io vreau sa'ncep cu ala negru ca'mi aduce noroc daca'l frec intre maini bine'nainte si'mi repet lent in minte ca n'o sa fac sa se verse laptele, nu jocul asta, nu. Merge in 70% din cazuri.

    RăspundețiȘtergere
  30. jucam eggs pe pupate. sau pupate pe eggs. pe hi5 normal.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ostape, invata'l tu pe taica'tu care se joaca cu oole care'i treaba cu pionii, rogu'te.

    RăspundețiȘtergere
  32. io-s cu turnurile marghioalo. am trecut de pioni.

    RăspundețiȘtergere
  33. pai coperta jocului ii asta:
    http://join.gloryhole.com/signup/signup.php?nats=MDowOjQ&step=2

    RăspundețiȘtergere
  34. Hi5 nuie high oricum ai lua'o, oricat de optimist ai fi si oricat ai trisa.

    RăspundețiȘtergere
  35. Da, da, domnu' petrov si io am turnu' meo de fildes in care ma plimb mandra cu tiara pe cap si pantofii de clestar dand ordine la servitori. Numa ca am zis ca jocu' asta fiind destul de realist, nu merge figura cu optimismu'.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate