duminică, 24 ianuarie 2010

Melcul

Iarnă. Un bar. O masă. Patru oameni. Patru beri. O scrumieră plină. Apare veşnicul profesor de matematică atârnător prin baruri. Îşi roteşte privirea ca un vultur căutând nişte fraieri care să-i plătească o bere. Prostituţia pentru bere a devenit a doua lui profesie. Poate chiar singura. Nimeni nu stie dacă mai predă pe undeva. M. îl cheamă la noi la masă. După obişnuita prostituare verbală, soldată cu 3 beri, îl întreb: domn’ profesor ce-aveţi în geantă? Totul! îmi spune el, făcându-mi cu ochiul.


Acest post a fost scris pentru concursul de proză arhiscurtă de 500 semne de pe Trilema.

7 comentarii:

  1. sa-nteleg ca bei in buldon? da pe profu de engleza il stii? pe hossu?

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am pus picioru in Buldon de 10 ani. mai e deschis? pe Hosu il stiu din vedere de pe vremea cand umblam prin Ema.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da mai e. Emaaaa. Gabi Toporista, Mazi cel cu ochiul de sticla pus in vodca, ce vremuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, mi-aduc aminte ce scria pe buda: traiasca cargo si motoristii=))=)) =)) asta ma va urmari toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma, voi cand plm umblati pe acolo, ca si io ii stiu pe astia? Plus profesorul Susca. Hossu chiar mi-a oferit-o pe fie-sa de nevasta, dupa ce i-am dat 3 vodci a simtit imediat ca sunt un tip deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  6. io am umblat in perioada 98 - 2001, pana cand a devenit prea jegos chiar si pt roacherul din mine sau ce plm eram atunci. hossu cand era beat si crizat zicea ca numele lui se scrie c-un singur s =))

    ciorba de fasole era dementiala, pana i-a inchis sanepidu

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate