duminică, 17 ianuarie 2010

Nelinişti metafizice


Măcinaţi de tot felul de probleme grave, oamenii caută pe google soluţii. Iată cele mai interesante căutări ale cititorilor noştri, după o lună şi jumătate de activitate. Sunt pline de tâlc, nu necesită comentarii.

- unde ne pisam fetelor

- am bagat degetele in pizda mamei mele

- femei ejaculate an pizda

- o femeie in pizda goala cu fata la aparatul foto

- ne futem sau ne parcam

- cum se uda pizda

- ce cred femeile despre ejacularea precoce

- cum se traduce wiskey in the jar

- cel mai frumos milf din lume

- un baeat scote pula la fata io baga pizda

- fut strampi

- lup fute una

- secrete olimpiada fizica

14 comentarii:

  1. nu stiu, dupa atata sex se termina fulminant cu "secrete olimpiada fizica". ceva nu se leaga :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si pana la urma..unde ne pisam fetelor?

    RăspundețiȘtergere
  3. @hawk aciasta ie secrete de la olimpiada de fizica =))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Vai, ce căutări interesante.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bă, io nu.. io n'am ăăă... io, venirea mea aici e preconcepută, dom'le! Deoarece in urma ca mi s'au transmis niste semnale care au fost ca si cand o deductie in eroare ca io as face asa ceva. Si n'am mai putut sa dorm, carevasazica, in pat. Nu cu nevasta'mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu inteleg de ce ma cautau la voi pe blog. Doar stie toata lumea ca io sunt cel mai frumos milf din lume. Pot sa pun aici un banner cu adresa mea de acasa?

    RăspundețiȘtergere
  7. sigur nu era printre cautari si "cum facem calul fericit" ?

    RăspundețiȘtergere
  8. sofi, nu era.

    preferata mea e "ne futem sau ne parcam".

    maghioalo, stiu ca n-ai venit din google. desi ar fi fost misto sa fi venit via "cel mai frumos petrov".

    blow my ia sa te verific cat de blow esti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma, io cautam cel mai frumos ostap din lume si m'am ales cu secretii fizice de olimpiada. Vroiam doar sa precizez ca la verificare cuvantmi'a dat "colick". Saitu' asta e foarte subtil aluziv asa.

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-ai atras un public cam idiot!


    cemah

    RăspundețiȘtergere
  11. so, petrov: do I blow or do I suck? :))

    RăspundețiȘtergere