joi, 21 ianuarie 2010

Sclavul perfect


M-am trezit la 6 a.m. şi n-am mai putut adormi. M-a străfulgerat un gând, indus probabil de apariţia lui Emil Boc in acea seară la OTV. Doamne, mi-am zis, Boc seamănă cu Bănel Nicoliţă!!! La fel de sârguincioşi, neobosiţi, ascultători. Nimic nu-i descurajează, nimeni nu-i opreşte. O iau de la capăt mai îndârjiţi, mai ascultători după fiecare autogol. Dacă le-am combina genele, ar ieşi sclavul perfect. Gândiţi-vă! Docilitatea lui Boc şi rezistenţa lui Bănel... Pentru moment l-am creat doar pe calculator. Vă prezentăm Bocbănelul!

5 comentarii:

  1. hahahah! el si combinatia dintre geoana si vanghelie: geoanghelie.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ar fi cazu sa aglutinam si sefii acestor monstruleti: becali si basescu.
    aa, da, am uitat ca nu e nicio diferenta intre ei.





    cemah

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare de tot ideea! Pacat totusi ca te-a trezit din somn :) Nu merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Banel e un tip cumsecade, nu dribleaza cum îi zice antrenorul ca Boc. El dribleaza doar cum stie el, adică deloc.

    RăspundețiȘtergere
  5. boc nu dribleaza, cel mult paseaza.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate