marți, 2 februarie 2010

Corespondenţă specială din Moldova


Cemah: am fost acu in bar
Cemah: erau niste tzarani in spatele meu, vorbeau de tertipuri de a incalca legea pt a se casatori cu verisori sau alte rude apropriate. pe motiv de dragoste!
Cemah: inbreeding era cheia. chiar nu mai am niciun semn de intrebare
Cemah: m-am imbatat!
Petrov: =))
Petrov: asta e la moldova problema deci =))
Cemah: la un moment au inceput sa grohaie tzaranii cu femelele in spatele meu
Cemah: m-am uitat, mai era un sfert de bere.
Petrov: =))
Cemah: aici a intervenit dilema
Cemah: sa risc sa mai stau sa fumez o tzigara
Cemah: si sa termin berea cu posibilitatea a fi grav vatamat
Cemah: sau sa plec
Cemah: am aprins tigara
Cemah: dup-aia m-a lovit
Cemah: sunt in plm imbracat cu geaca de piele mijto si fumez dunhill. oare chiar sunt inconstient?
Cemah: imediat am plecat
Cemah: m-am gandit ca mai bine beau acasa cu capu intreg
Petrov: =))
Petrov: =))

6 comentarii:

  1. da, focsani. precizez ca io nu-s moldovean plm. milcovu (e o apa curgatoare) imparte fcs-ul in doua, io am trait pe partea munteana a focsaniului. adica am fost prima linie de aparare impotriva moldovenilor practic.

    RăspundețiȘtergere
  2. jet ma cu milcovu tau
    precizez ca e absolut irelevant pe ce parte a raului ti-a fost ciupicul mai infipt (ma urmareste cuvantul asta din postului thyl ca ala cu lingura :)) ) tot bolovan gramada esti deep inside. si doar stii ca sufletu conteaza, pisi
    smuack

    RăspundețiȘtergere
  3. Mais oui, la rive gauche.

    RăspundețiȘtergere
  4. Row, row, row yer boat.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate