sâmbătă, 6 februarie 2010

Covorul roşu

Cum, vă veţi întreba, e posibil ca 94 să fie egal cu 1? Şi, mai ales, cum să ajungi no. 1 atunci când ai punctaj mai mic decât toţi ceilalţi concurenţi? Ei bine, se poate, nu e un paradox şi nici vreo matematică superioară.

Acum traducerea:
Am participat la concursul de PA de pe Trilema cu 3 texte: al meu - cu nr. 94 pe tricou, al lui Petrov cu nr. 95 pe tricou si al lui Cemah - cu nr. 98 pe tricou. Toţi 3 am câştigat. Desigur, fiindcă pe Trilema se respectă bunele maniere (ladies first), mi-au dat mie premiul I şi ceva de-o rochiţă. Petrov si Cemah au câştigat câte-un domeniu şi gazdă gratuită pentru un an.
Ne mulţumim nouă, părinţilor noştri care ne-au dat posibilitatea să existăm, organizatorilor şi juriului, impresarului nostru - Blogspot, şi publicului fără de care existenţa noastră n-ar exista.

17 comentarii:

  1. felicitari milf!

    si sincer, mi-a placut mai mult textu lu petrov. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite, ma. Uite cum ajungi mosier cu domeniu si stai si in chirie moca si ai si bani de toale. Frumos asa. Io credeam ca tre'sa muncesti.

    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo milf! acum poti sa-mi cumperi bicicleta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma iei si pe mine pe mosia lu' tac'tu sa ma joc si io cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  5. congratulatiuni! cum ar zice niste clasici, tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc.
    @cemah - normal ca ti-a placut mai mult al lui petrov, pe-al meu nu l-ai inteles =))
    @ostape - iti trebe ochelari noi deci

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari, nu se putea mai bine! Eu ma multumesc cu pozitia 69 pe care am obtinut-o la acest concurs ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  8. pfelicitari! ma simt mandru ca am contact cu oameni care mai si castiga chestii :))

    RăspundețiȘtergere
  9. ei, lasa, ca nu e ca si cand am fi castigat nobelul sau la loto =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari!
    (scuze de intarziere, dar eu sunt ardelean)

    RăspundețiȘtergere
  11. multumim! (si noi suntem 1/3 ardeleni, adica eu:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. brava bre.
    un cuplu triangular de moldova-ardeal-bucuresti.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci in primu rand ca proza mea nui aberatie cai proza ezoterica. Daca oameni nu se prind carei problema mea?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate