miercuri, 17 februarie 2010

Manifest


Să-mi bag pula în pălăriile voastre!
Să-mi bag pula în căciulile voastre de ştrumfi!
Să-mi bag pula în căştile, sârmele şi i-pod-urile voastre!
Să-mi bag pula în frizurile şi coafurile voastre!
Să-mi bag pula în ochelarii voştri de soare iarnă-ploaie-noapte!
Să-mi bag pula în cerceii şi medalioanele voastre!
Să-mi bag pula în bărbiţele voastre!
Să-mi bag pula în eşarfele şi fularele voastre pestriţe!
Să-mi bag pula în gâtul vostru!
Să-mi bag pula în sacourile voastre!
Să-mi bag pula în vestele voastre!
Să-mi bag pula în inelele voastre!
Să-mi bag pula în blugii voştri morcov!
Să-mi bag pula în laptopurile voastre!
Să-mi bag pula în cafenelele şi ceainăriile voastre literare wi-fi!
Să-mi bag pula în conturile voastre de facebook!
Să-mi bag pula în conturile voastre de hi5 şterse!
Să-mi bag pula în stelele de pe tenişii şi genţile voastre!
Să-mi bag pula în muzica voastră!
Să-mi bag pula în acţiunile voastre culturale!
Să-mi bag pula în voi de hipsteri!

41 de comentarii:

  1. subscriu si adaug urmatoarele:

    ... in rebeliunea voastra legala
    ... in pantalonii vostri de ghei

    RăspundețiȘtergere
  2. deci ieu foarte multe de-aici nici nu am ştiut că există. sunteţi prea ancoraţi în concret, asta e problema. bărbiţe :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa nu uiti sa o mai scoti din cand in cand ca se sufoca.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dr.A: cred ca asta era si intentia :))
    Ce-ai patit dom'le? Io macar sunt isterica fiindca ma las de fumat. Din nou. Tu ce scuza ai? :P

    RăspundețiȘtergere
  5. bre, da zi-mi ca dupa ce tio bagi atat, o stergi pe tricourile lor cu che

    RăspundețiȘtergere
  6. @blomamaind, am avut o zi nasoala rau. mai rau decat fumatu.

    @animale: prefer insemnele converse =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Aoleu, cine-o supara pe Milf? Ca, uite, fumega, saraca :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @pisi: hipsterii, draga! la fel ca si pe Petrov - care e autorul manifestului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Petrov, mai rau decat fumatul nu poate fi decat sexul anal cu forta, direct prin jeansi :))
    Sper ca nu e asta cazul tau, si ca doar exajerezi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa-mi bag pula-n frustrarile tale!

    RăspundețiȘtergere
  11. nici tu nu te-ai nascut in locu potrivit?

    RăspundețiȘtergere
  12. un posibil hipster18 februarie 2010, 17:19

    nu am cercei, ochelari sau barbita, dar am altele. ca sa imi fie mai clar daca ma incadrez la categoria de hipsteri, ce inseamna "muzica voastra"?

    RăspundețiȘtergere
  13. iamx, mars volta, tool, a perfect circle, alte besini alternative,indie, post punk, post rock...

    desigur unele imi plac si mie, dar io am voie, ca nu-s hipster.

    unul care sigur nu e hipster!

    RăspundețiȘtergere
  14. Excelent "manifest", normal era să întorc complimentul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. vezi ca post-punk-ul nu are de a face cu hipsterii

    eu imi bag ce n-am in aia care asculta michael jackson la maxim, in masini

    RăspundețiȘtergere
  16. nu-i prea bun exemplu michael,sunt atatia care mai de care mai stridenti si impertinenti...
    oricum e de ajuns sa zici de aia care asculta muzica la maxim in masini, ca doar aia pot fi

    RăspundețiȘtergere
  17. ba ma amuza cand cineva trece prin aceasta zona dosita a cartierului meu si din masina se aude, dat la maxim, un 'fear of the dar', anonimule :))

    RăspundețiȘtergere
  18. cam multa isterie! da daca toate se refera la chestiile de proasta calitate sunt de acord. altfel nu :P

    RăspundețiȘtergere
  19. acum un an si ceva asa era moda sa te iei de "emo" si de muzica lor. acum e la moda sa te iei de "hipsteri". de-abia astept sa vad ce "subcultura" o sa fie pusa la zid peste inca un an. mai tot asteptam "manifeste" de astea la moda ca sa aratam ca nu ne conformam si ca suntem impotriva sistemului si unici. evident, ca suntem unici..yeah.

    RăspundețiȘtergere
  20. nue la moda, da mai da-i in plm, ca-mi vine sa vomit cand va vad.

    ei is la moda.

    RăspundețiȘtergere
  21. S-ar putea foarte bine ca autorul acestui articol sa-l fi scris cu speranta de a readuce zambetul pe buze altor anti...orice, bineinteles tot o moda.
    Oamenii astia permanent agasati de hipsteri, rockeri, manelisti, nu ar putea trai fara ei, viata lor ar fi lisita de sens fara spectacolul de prost gust pe care ei il cauta.
    E clar oricum ca nu mai e la moda sa faci misto de manelisti.

    RăspundețiȘtergere
  22. nu l-am scris cu speranta, l-am scris cu ura. eu nu caut spectacol de prost gust, mi se ofera fara sa-l solicit.

    RăspundețiȘtergere
  23. tool si a perfect circle nu au nici o legatura cu muzica hipsterilor, in primul rand ca sunt prea mainstream pt ei,lor le place muzica cat mai underground, daca se poate sa nici nu existe, iar in al doilea rand nu se incadreaza ca gen.
    atentie la documentatie, altfel riscam sa confundam vikingii cu hip-hoperii.

    RăspundețiȘtergere
  24. nu-s chiar asa under hipsterii domle. poate asa cred ei.

    acuma degeaba incerci sa scapi de hipstareala, tool si a perfect circle is de hipsteri in plm, la viata mea am cunoscut destui.

    RăspundețiȘtergere
  25. Inseamna ca ce-i pe care i-ai cunoscut nu erau hipsteri"curati".

    RăspundețiȘtergere
  26. hipsteru e hipster nu are grade de comparatie.

    RăspundețiȘtergere
  27. ce argument e asta?:))) nu-i vorba de nici un grad de comparatie, pur si simplu nu sunt hipsteri autentici.

    RăspundețiȘtergere
  28. ba, pana una alta io am decis ca si aia sunt hipsteri, de-acuma daca nu vrei sa mai fii hipster nu mai ascutla tool si cercu pulii mele. io am blog, io decid, io-s formator de opinie ce plm. tu deocamdata esti anonim.

    RăspundețiȘtergere
  29. stimate domnule detinator de blog, nu ascult tool si alte cercuri,si nici hipster nu cred ca sunt.(desi se pare ca as putea fi catalogat cu usurinta).
    voiam dor sa mentionez ca sunteti cam neinformat.
    de ce atata iritare?

    RăspundețiȘtergere
  30. stimate domnule anonim, comentariile se modereaza, va rog sa aveti rabdare, nu e necesar sa le scrieti de 2 ori.

    nu vad unde e iritarea.

    iar in calitatea dvs de anonim, nu cred ca va astepapti sa discut cu dvs ca si cu unul care isi asuma macar o porecla, daca nu cumva sunteti chiar hiphoperul numit anonim, caz in care imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  31. nu mai sunt un anonim!24 februarie 2010, 19:25

    am scris de 2 ori pt ca a aparut o eroare in urma careia am crezut ca nu am trimis nimic.
    in privinta anonimitatii vad ca stau de vorba cu petrov din romania,il stiti cu totii, nu?
    daca scriam ca sunt boris din bulgaria m-as fi bucurat oare de mai multa atentie?
    multumesc
    *tot nu te-ai lamurit cu hipsterii,mai bine scrie despre bursuci dar ai grija sa nu-i confunzi cu elefantii.

    RăspundețiȘtergere
  32. pna una alta io-s ala care-si asuma o identitate. o identitate castigata in lumea asta virtuala. tu nu-ti poti asuma nimica observ, decat o goarna anonima.

    si, da, sigur esti hipster, dupa greadul de constipatie logica.

    RăspundețiȘtergere
  33. interesanta logica. se pare ca sfera hipsterilor se largeste dupa bunul tau plac, cum am dezbatut mai sus.(pana una alta):)

    RăspundețiȘtergere
  34. pai io ce plm am zis? io-s in pozitia de-a decide cine-i hipster, tu nu.

    RăspundețiȘtergere
  35. decizi pentru tine, zic eu. cei ce mai citesc randurile astea scrise pe aici decid (sau in alte parti si alte subiecte tratate) la fel pentru ei.
    s-ar parea ca acest blog este unul deschis, de unde impresia ca din pozitia ta, tu le decizi pe toate?

    RăspundețiȘtergere
  36. acest blog este deschis, avand in vedere ca tu postezi aci nestingherit. si ai dreptul sa incerci sa convingi pe cineva ca pozitia asumata de tine e aia corecta. atata doar ca n-ai asumat nici o pozitie. mai bine zi-mi la cate sa-mi bag pula te incadrezi?

    RăspundețiȘtergere
  37. eu mi-am asumat pozitia din care te-am corectat putin,(chiar se intampla sa am cunostinte in domeniul curentelor muzicale) si pentru asta am fost caracterizat la prima replica ca hipster, sustinand ca doar tu esti in masura sa decizi cine e hipster si cine nu.
    sper ca iti dai seama cat de intemeiata e teoria ta, altfel aveti grija oameni buni in fiecare din voi zace cate un hipster, doar sa-l descopere persoana potrivita, ca in acest caz.
    #ai fi dovedit mai multa inteligenta daca erai putin mai flexibil.
    numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  38. excelent manifest domnilor :))..subscriu

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate