luni, 1 februarie 2010

Ţigara alfa şi omega


Mă aflu din nou în autogară, plimbându-mă înfrigurat din alfa în beta să mă încălzesc puţin. La Cluj autogara e împărţită în două, autogara alfa şi autogara beta, separate printr-un gard de sârmă, n-am înţeles niciodată de ce.

Pe-o bancă jegoasă, în alfa, un individ aparent normal, bea cafea şi fumează. Cafea la pahar alb de plastic. Când ajung lângă el, mobilizat de privirea lui fixată pe mine, îmi arunc ochii în paharul lui de cafea. O jumătate de ţigară îşi dăduse ultima suflare acolo. Eu mă îndepărtez gânditor spre beta, individul fumează senin în continuare, luând câte-o sorbitură.

25 de comentarii:

  1. ce-i chiar asa ciudat? nici io nu pot bea cafea fara tigara. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. V-ati gandit vreodata sa faceti o triunghe: Milf si Petrov si Ostap gen?

    PMS> exista si autogara din marasti

    RăspundețiȘtergere
  3. doctore, io nu stiu sa scriu c-am fost la poli. da stiu sa citesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @dr.A: nu stim cine e ostap, e foarte misterios.

    RăspundețiȘtergere
  5. normal, ca nu stiti sa dati un semn cand ii de beut. odata imi trag pe mine blugii aia buni si țâșnesc in janis stuff. sau unde se tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. saptamana asta acolo s-a tinut, in janis pub. si la zorki:D vom anunta! din timp.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ostap
    toti am fost la poli. Macar pentru un meci de basket ... sau pentru festivalul berii :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Daţi'va mai spre'ncolo de ardeleni, ca ma ofuschez toata pe voi. Pai bine, ma, incerc si io sa ma intromisionez cu cate'un comentariu legat de comentariu ca io nu ma prind la glumele mestesugite din post si ce gasesc? Cercul restrans al adeptilor de crîşming din Cluj, mai tre'sa puneti o stema d'aia cu Lions meet here, club de gentlemeni care esteti! Io de ce ma mai leg? Pasamite tre'sa m'apuc sa ma chinui sa'nteleg pildele din posturi

    RăspundețiȘtergere
  9. WMarghioleidi
    Dapoi dupa ce-o dat Ostap raspunsul corect nu mai era mare lucru de facut. Io nu-s infumurat ca altfel imi era pe limba sa zic:
    Meee toooo! Meeee toooo!

    RăspundețiȘtergere
  10. marghioalo, zi-i lu ostap sa te puna la curent, nu-s asa multe baruri. imediat le gasesti, is aproape de centru.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nabine, ma Petrov, frumos ma mai trimiti tu sa colind barurile voastre din Cluj ca la noi n'or fi destule. I GOT THE HINT, babaieti. Nu ma mai bag intre discutiile voastre ca ma trimeti la plimbare pe la Cluj. Nu ca nu mi'ar placea, dar nu'mi place sa fiu pusa la curent asa, rece si impersonal ca ma trage la sale. Da' clar o sa accept niste referinte de la Ostap ca el pare mai binevoitor asa.

    RăspundețiȘtergere
  12. era o invitatie marghioalo, da nu voiam sa ma bag peste omu care trebuia sa o faca =))

    RăspundețiȘtergere
  13. E bine. T'apreciez la intentie, numa ca ma dadeam si io lebada, căcât sa'mi mai bat apropou' p'aici? Nu'i de bagat niciunde, da' asa'i omu' mai retinut, na, nu pot pentu ca sa'l oblig.

    RăspundețiȘtergere
  14. Omu se zice , ba petrov, Omu. Io am invitat-o ca mie imi plac fetele aprige din bucuresti. daca vine si milfu am putea sa bem fain pana fac ele schimb de retete de masti de seara. intr-o zi.
    mie mi-ar placea.cu toti ceilalti betivi, binenteles.

    RăspundețiȘtergere
  15. Io nu's o apriga betiva ma, io's o gingasa bautoare de vodka da' daca vrei tu sa te bagi singur supt masa la capitolu' bere, io nu ma opun si nici nu protestez. Si la fel de demna o sa schimb retete de masti si compozitii de prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  16. bai, io la cluj ajung cum ajung si la dubai. da daca vine Mo, nu numa ca o sa uitati de mine, da o sa uitati complet orice vreo 2 zile. si se ocupa si de Marghi (cu retetele zic...)

    RăspundețiȘtergere
  17. Io ma'ntamplu mai des prin zona ca e defect profesional. Da' nu ma dau indarat nici de la alt gen de ocupatii presupuse feminine si mie'mi place sa uit des ca sa fac loc la amintiri noi si frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  18. mo le are cu reteta de castravete? la masca de ten ma refer. marghi, stai acolo ca vine si mo!

    RăspundețiȘtergere
  19. mo le are cu toate, ca sa zic asa...

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine, ostap, fii pe pace. Las'ca ma'ngrijesc io, imi iau castravetii la mine si notite si'ti esplic io apoi cum s'aplica frumos teroia'n practica si castravetele pe fata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Poate avea chef de o betie.Se zice ca scrumul imbata.Si alfa-betul are tot capse de sirma la mijloc. Aia care au cugetat gara or fi alfabeti.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ala alb de il tinea in mana, era ceai nu cafea! Acu numai pentru gara, s-a inventat ceaiul cu forma, gust, aroma de cafea! Dar sa stii! E in zona alfa, mai au de testat la el!

    RăspundețiȘtergere
  23. pai nu trebuia sa fie in beta? =))

    RăspundețiȘtergere
  24. petroave...daca te vaz cu masca de castravetz, pot sa spun ca misiunea lui DuarEl pe pamant a luat sfarsit....

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate