joi, 4 februarie 2010

Ţigara de dinainte


N-am fost niciodată ecologist. Mă doare-n cur de Green Peace, mă piş pe voluntariatul salubrizator! Am treburi mai importante de făcut. Cum ar fi să beau o bere. Imbecilul ăla roacher, care a candidat la preşidenţie, Remus Cernea, a reuşit doar să-mi confirme principiile. De asemenea, când îl vedeam pe păcăliciul ăla metrosexual de Dragoş Bucurenci în emisiunea lui imbecilă de la TVR1, cu vocea aia de profet verde, acest Captain Planet neaoş, îmi venea să scuip televizorul…

Mergând spre serviciu într-o zi şi meditând dacă “nu ne-am născut în locul potrivit” înseamnă acelaşi lucru cu “frumoasă ţară, păcat că-i locuită!” am vazut peisajul din poza alăturată în faţa unui bloc.

Făcând astfel legătura cu primul paragraf trebuie să precizez însă că nici mizeria n-o suport, mai ales aia din curtea mea. Nici nesimţirea. Nu i-am inteles niciodată pe jegosii care aruncă ţigările fumate pe balcon sau pe geam în faţa blocului. Îs una din cele mai jegoase categorii de oameni. Există cel puţin două subcategorii:

- studenţii români şi străini care stau în chirie, dintre care se evidenţiază detaşat arabii,
- românul obişnuit, cel care îşi face plase de material textil la maşina de cusut să-l ţină o viaţă, care are animale împăiate pe balcon sau măcar coarne de cerb montate pe-o scândură romboidală sau care-şi pune gresie şi faianţă în balcon (pe perete, nu pe jos).

Ei, dragii mei, vedea-v-aş covorul din imagine pe propriul vostru mormânt!


(Îmi cer scuze pentru calitatea pozei, da’ mă pişam pe mine de frig!)

9 comentarii:

  1. Deci aicea io m'atac! In primu' rand si'nainte de toate io nu ma'ngrop, deci pas. Pe mine o sa ma puna intr'o vaza de'aia cu capac si daca'ti pastrezi urarile, eventual pot fi folosita postum drept cendriera. Sa esplic acu' de ce. La noi in institutie fumatul este cu desavarsire interzis iar afara nu putem sa ne exprimam pasiunea de tutun. Bunaoara, ne refugiem intim, ca'n vremurile bune ale adolescentei, in tauleta la fete si ascundem dovezile in zapada de la ultima ninsoare de dupa pervaz pe spatiul care apartine institutiei, in semn de revolta. Asta pentru ca nu ne putem permite urma de chistoc nici macar in veceu.

    RăspundețiȘtergere
  2. apai in cazu asta covorul e pentru sefii vostri, care nu v-au facut loc pentru fumat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti foarte multumesc pentru derogare, o sa le transmit cu adaogire de sincere aprecieri din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai lasat un comentariu... ma intreb de ce.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai că ai fost simpatic :)) reiau citirea.

    RăspundețiȘtergere
  6. jedi astia is din alta lume
    (roackerii)

    RăspundețiȘtergere
  7. asa e proiectul elevilor dintr-a VIIIC care s-or gandit sa cultive tutun da nu asa ca amerindienii primitivi ci gata rulat si cu filtru.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate