vineri, 12 martie 2010

ANUNŢ


Dragilor,

Vă anunţăm că ne-am înscris copilul la concursul de talente RoBlogFest. Am profitat de aglomeraţia şi debandada de la ghişeul de înscrieri şi l-am trecut pe două liste (aici nr. 44 şi aici nr. 189), ca să fim siguri.

Acum, am vorbit cu Petrov, şi-am stabilit că ăsta e un moment important pentru viitorul copilului nostru, aşa că merită să facem câteva sacrificii. În acest scop, Petrov va face un împrumut la bancă şi va lua de toţi banii palincă. I-am zis să n-o ducă acasă, nu cumva s-o bea. Că el duce o viaţă sănătoasă cu 2 l de lichide pe zi, tot numa apă de Bihor, şi mănâncă bio, tot numa melci şi bere. S-o lase acolo şi s-o verse direct în contul cui trebe. Io i-am zis: "Mă, tre să omenim publicu care ne votează odoru! Tre să fii om cu oamenii! Numa aşa faci treabă!"
Io am vorbit cu mămica şi mi-a dat batista cu auru de la mămăiţa. E aur bun, de calitate. Pentru cine ni-l votează am lănţucuri, cruciuliţe, cercei, inele. Pentru cine ni-l votează de mai multe ori, îi dau si perlele lu străbunica!
Nu-i vorbă, copilu nostru e talentat, numa premiu unu a luat până acu peste tot unde l-am dat. Şi în cartier la noi toată lumea-l iubeşte. Da peste tot e cu pile. Aici e şi altă treabă, că m-am interesat. S-au înscris şi copii cu mă-sa şi tac-su pă la televiziune, şi plozi de bogătani…

Deci, puteţi să-l votaţi, că noi suntem oameni de omenie şi avem grijă de prieteni! De ieri s-a dat drumu la vot (cap. II) şi e liber până pe 18.

Numa bine,
Milf


PS: Le mulţumim rudelor care ne-au votat de ieri, că lor le-am dat telefon să le spunem.

10 comentarii:

  1. Si printre atatia copii de moguli, pardon, de bogatani, voi chiar credeti ca aveti vreo sansa? Nu ma indoiesc, cu siguranta ati fi avut mai multe sanse decat mine. Eu oricum nu am afisat banner-ul chiar daca initial m-am inscris. Ii las sa castige pe cei carora le-au fost dedicate categoriile.

    RăspundețiȘtergere
  2. io nu cred nimic, dar e interesant ca evaluare la 4 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici 4 luni.

    io cred ca e o ocazie buna de-a ne face reclama. din pacate, pentru votantii nostri si pentru noi, aici nu se aplica principiul "unele voturi sunt mai egale decat altele", iar blogosfera e plina de cardasii, bisericute, pupincuristi. oricum, avem numai de castigat din chestia asta. pacat ca functioneaza destul de deficitar, lumea voteaza, nimeni nu stie cate voturi are, la sfarsit iese cine trebe?

    RăspundețiȘtergere
  4. te-am adaugat in blogroll si am sa te votez. foarte tare blogul. il citesc zilnic! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Milf & Petrov: votul meu, al vostru.

    @"ala de dinainte de mine cu nume ciudat": citesti zilnic si n-ai observat ca sunt 2 persoane? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sofi: ma, il cunoaste pe Petrov de mai multa vreme, a luat partea pt intreg. multumim pt vot
    @cf: sa traiesti boierule, multumim

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca asta este doar pentru reclama

    RăspundețiȘtergere
  8. v-am votat. la ambele categorii. succesuri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu, rucola, milf chiar iti da aur daca ne votezi:)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate