sâmbătă, 27 martie 2010

Biserica fetii


Policlinica privată Interservisan, Cluj-Napoca. Mă aflam aici în vederea efectuării unor analize la mucii din gât. După ce-am dus frotiul ăla la laborator, a trebuit să aştept vreo juma de oră. M-am plimbat pe-acolo pe coridoare. Peste tot sunt tablouri, majoritatea nişte lăbăreli.

În cele din urmă, am ajuns în anticamera de la ginecologie. Această era înţesată de icoane: pe lemn, pe sticlă, cu foiţă de aur etc. Fără exagerare erau cel puţin 30 de icoane. Cireaşa de pe tort, metaforic, dar şi coloristic vorbind, era un portret al papei Ioan Paul al II lea, de care ţi se izbea privirea imediat ce intrai. Nu m-am putut abţine:

„Ohooooooo, Papa Nicolau!”

Doamnele şi domnişoarele prezente n-au gustat gluma şi m-am cărat spre alte coridoare, alte tablouri.

6 comentarii:

  1. banuiesc io ca mesaju era: crede si nu lepada!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu, bre, da in plm nu mi se pare tocmai normal sa creezi o atmosfera de inmormantare cu icoane borate.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, is multe icoane pt ca stim foarte bine ca avortonii sunt botezati direct la ginecologie nemaiajungand la biserica

    RăspundețiȘtergere
  4. Da poate ca nu sau prins de gluma nuca nau gustato. Ca de fapt nul chema Nicolau si poate de aia.

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuia să spui "santa cel roşu".

    stau si eu în cluj.

    sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  6. dada, nu m-am gandit ca poate erau prea proaste, ai dreptate.

    io credeam ca stai in anglia=)) sanatate:)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate