marți, 23 martie 2010

Bun simţ + Prostie = Love


Acesta este un fragment dintr-o discuţie pe messenger cu colegul Cemah. Cum vorbeam fiecare despre chestii diferite, o să pun doar partea legată de subiectul introdus de titlu.


Petrov: in fine
Petrov: observ respectul asta exagerat al prostilor fata de bun simt
Petrov: in fond justificabil
Petrov: un prost se simte mai in largul lui in preajma unui om cu bun simt
Petrov: care nu-l face de cacat asa tare
Petrov: sau asa des
Petrov: din bun simt
Petrov: pentru el bunul simt e mai important decat inteligenta

......


Votaţi-ne la Roblogfest pentru că suntem inteligenţi!



37 de comentarii:

  1. Ai dreptate, e un mecanism destul de simplu de auto-aparare sociala. Mirosul "sangelui" la fiare sau cersetorii care tot timpul se leaga de batrani, femei, etc.

    Pe de alta parte, e bine sa ai bun-simt. Inca as supralicita spunand ca, din pacate, la noi sa ai bun-simt e privit ca un defect.

    Poate ar trebui sa fim mai multi prosti cu bun-simt, decat toti destepti si de cacat. Just saying...

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fie, ma, nu sa fim =))

    n-am nica cu bunu simt, am cu prostii care profita de el. si cu simtitii care-i ingaduie.

    RăspundețiȘtergere
  3. E un subiect care ma macina si pe mine de vreo saptamana. Bine ca l-ati punctat, insa merita si dezvoltat/exemplificat din cand in cand. Eu am intrat intr-un clenci pentru prima si ultima data cu un prost (m-am jurat). Va dau linkul comentariilor:
    http://neamtu.romascani.ro/lollipop/#comments

    RăspundețiȘtergere
  4. ce faceti, ba? stati si numarati voturi?
    da-l in pula de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. eheee, daca le-am numara noi... =)) si vezi ca te-am amintit si pe tine intr-un post, mai subtil asa, sa te prinzi numa tu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am prins, a noastra. nu degeaba is personaju vostru/lor.

    RăspundețiȘtergere
  7. azi am vazut un catel care nu schiopata, saracu!
    mai aveti de numarat? sau faceti deja planuri de mers la munte?

    RăspundețiȘtergere
  8. orice catel care nu schiopateaza isi merita soarta. io nici nu numar, nici planuri nu fac, ma plictisesc intr-un pahar de rom.

    RăspundețiȘtergere
  9. am incercat sa sugerez subtil ca am chef de povesti. da nu-i stres. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. plm, ostape, am ajuns la 9 de la munca, acuma ascult o piesa geniala cu daniel iordachioaie la otv, ceva cu paradisul pierdut, jur ca nu mai am mult si bocesc in plm.

    RăspundețiȘtergere
  11. d-apoi io ti-am sugerat ca nu te-as asculta? n-auzi ca stau la un rom (da, nu-s rasista, contrar aparentelor)? si puteai sa-ncepi cu explicatiile pt disparitia din ultimile zile :D

    RăspundețiȘtergere
  12. daniel iordachiaie pentru noi e gabriel dorobantu doi!
    am fost trist, milf. trist.

    RăspundețiȘtergere
  13. da ma, inteleg. nici nu vreau sa te descos. deci ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  14. pula mea, ce greu se scrie daniel iordachioaie.
    ba, petrov, nu puteai asculta si tu dan balan, ca nu greseam?!

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-am dat seama ca nu ma integrez in lumea celor normali. care primesc salariul la timp.

    RăspundețiȘtergere
  16. ah, tocmai facuseram pariurile. am mai castigat un pahar de rom. eram sigura ca nu-i vorba de o femeie! plm, barbatii-s materialisti!

    RăspundețiȘtergere
  17. odata ce primesti salariul, problema femeilor se reduce la regula de trei simpla.

    RăspundețiȘtergere
  18. ostape, da io nu pricep de ce nu comunici. trebuia sa te inchizi in tine? noi suntem alaturi de tine si cand n-ai bani.

    RăspundețiȘtergere
  19. scuze, am fost dupa bere. singur, binenteles, da m-am intors la voi.

    RăspundețiȘtergere
  20. bere? bleah! sper ca e doar pe post de apa minerala intru diluarea unei bauturi adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  21. da ma, dupa fiecare bere ma arde la suflet si tre sa bag o suta de grame. pula ta, milf, ce are berea? o dam pe fineturi?

    RăspundețiȘtergere
  22. exact, ce are berea?!
    io n-am in casa decat pahare de martini. toate lichidele intra in ele, de la supa la chiar martini (stiu ca pare redundant), numa berea nu. da ma, o ard fin si feminin, nu ma pot impotrivi adevaratei mele naturi.

    RăspundețiȘtergere
  23. tocmai am terminat o vodca absolut" rock edition", sticla imbracata in piele cu tine. de-aia de roacher jegos, petrove. trebuia sa-i deschizi fermoaru ca pe un slit sa torni din ea.
    o fost ok. io am baut din pahar nu de la slit.
    milf, tu ai zis ca te trezesti pe zi ce trece. cum faci? sau era o metafora la maturizare sau intelepciune?

    RăspundețiȘtergere
  24. cu tinte. mananc cuvintele ca pe popcorn. cate unu mai cade pe jos.
    martini ii ala cu maslina aia ghei in scobitoare?

    RăspundețiȘtergere
  25. =)) =)) du-te ma, si io care te apreciam pt o frumoasa figura de stil =))
    cu aia sau fara aia. nu suport scobitoarea de la maslina, ca pare ca te scobesti in dinti tocmai cand vrei sa fii mai sexy mancand erotic maslina

    RăspundețiȘtergere
  26. numa femeile la suflet (ca sa nu neglijam gheii)

    RăspundețiȘtergere
  27. mai ai mult loc in sufletu ala mare al tau?
    binenteles ca un barbat cu o maslina in cur face furori in anumite medii.

    RăspundețiȘtergere
  28. nu stiu inca, n-am inceput curatenia de pasti.

    RăspundețiȘtergere
  29. uite mai, cum trece vremea. mai ieri aveai juma de porc sub brad si acum tre sa te descurci cu juma de miel. traditia asta.

    RăspundețiȘtergere
  30. bai, iepurasu nu mi-a facut niciodata glumite ca mos craciun.
    si trebuia sa-mi amintesti tu ca imbatranesc, nu? porcule, te-ai imbatat!

    RăspundețiȘtergere
  31. hahahahaha
    ti-am zis ca te iubesc? mama?

    RăspundețiȘtergere
  32. ai grija cum ma superi ca acu te trimit in casa nurorilor si a mamelor! si dna. cristea da numa lapte, nu si vodca

    RăspundețiȘtergere
  33. :))) bine, milf. imi beau cacaua si ma duc la somn. cine-i doamna cristea? ii de la noi? tre sa zic sarutmana?

    RăspundețiȘtergere
  34. bine ca v-ati mai pus voi un pohar de jinars de-ala si ma lasati singur.

    RăspundețiȘtergere
  35. Apoi Milf, Petrov si Ostap ... m-a lovit nostalgia cand am citit commenturile... m-am simtit o clipa pe mIRC :D
    One loooove
    One heart
    Let's get together and feeeeeel alright :D

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate