luni, 15 martie 2010

Cu bile, de toată p@#a


Dimineaţa, înainte de a pleca la muncă, verific apa şi gazul. Am tot felul de formule întăritoare pe care le asociez cu actul verificării, formule generale cum ar fi: “1, 2, 3 am închis apa”, “1, 2, 3 ne pişăm pe ei” sau formule de moment, inspirate de conjuncturi diverse: “Real Madrid suge pula”, “Băsescu”, “câinele de la 4” etc.. Altfel nu am încredere în memoria mea. Aşa am făcut şi-n dimineaţa aia, mai precis miercurea trecută.

De la serviciu am plecat pe la ora 13:00. La mort am plecat. Pe un frig de mă căcam pe mine, am fost cu tenişii mei negri în care mi-au îngheţat picioarele. Ţin să-mi manifest aprecierea de tip bag pula în voi pentru fabricanţii de tălpi de papuci care le fac tot mai subţiri.

De la înmormântare m-a adus acasă o colegă cu maşina. Eram într-o stare fizică (îngheţat), dar mai ales metafizică destul de proastă. Memento mori, pula mea etc. Când am intrat în casă, am dat direct cu ochii de robinetul din bucătărie. Care curgea, curgea liniştit bag pula, curgea impasibil. M-am căcat pe mine! Am dat fuga prin toată casa. Nimeni! Apoi, încrezător în formulele mele de verificare şi pişat tot cu gândul la fantome, am pus mâna pe robinet. Era închis, dar curgea. Bine că n-am inundat vecinii, m-am gandit, curgea c-un debit mediu şi nu dăduse deloc pe-afară. Am închis de la robinetul de siguranţă şi mi-au trecut filmele cu spirite.

Robinetul e de ăla modern, cu bilă. Tare fericit am fost când l-am montat, sătul de cumpărat şi schimbat garnituri. Citisem mai demult în Jurnalul Naţional, pe vremea când Tudor Octavian era încă scriitorul de la pagina 3, că robinetele cu bilă nu se strică, nu ştiu de unde pula lui auzise el asta. Şi că ce fericit a fost el când şi-a pus robinet cu bilă şi clapetă. Fix pula, Tudorele! Robinetele cu bilă se strică, ba mai mult is şi perverse, se fut când nu eşti acasă şi, după cum am aflat ulterior, te costă mai mult să le repari decât să le înlocuieşti.

Bineînţeles că m-am hărnicit io repede şi, după ce am dat două telefoane, am aflat cum se desface căcatul ăla. Am scos căpăcelul ăla roş-albastru şi am găsit sub el un şurub magic. Magic pentru că se deschidea cu cheie imbus. Cu imbus în pula mea! Şi încă un imbus foarte mic, imposibil de deschis pentru mine. Poate cu iarba fiarelor, dar miercuri n-am avut la mine.

Aşa că mare grijă la robinetele cu bilă, daca vedeţi că încep să picure, cumpăraţi iute altul. E semn că aţi belit pula metafizic! Vecinii voştri la fel!

9 comentarii:

  1. ma, asta-i din ala de tre sa dai stanga-dreapta pentru apa calda si rece? pula mea, alea is ca pula, cele mai faine is alea de ai unu de apa cada si unu de apa rece, poti sa reglezi fix cat vrei tu cantitatea ideala pentru un dus sau doar spalat la subsoara

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ma, fix de ala e baga-mi-as pula in progres!

    RăspundețiȘtergere
  3. progres o pula
    ca si alea cu bila, pana dai de alea bune, numa cacaturi gasesti

    RăspundețiȘtergere
  4. @petrea: tu te speli la subsoara si faci dus in bucatarie?

    citez pe nenea petrov: "Când am intrat în casă, am dat direct cu ochii de robinetul din bucătărie. Care curgea, curgea liniştit bag pula, "
    Deci?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da' pana la urma ce pizda mamii lui o avut de s-o futut ? sa stiu si eu pe viitor daca plezneste de cretin. Ma gandesc si eu, ca tot boul, ca nefiind clasic, nu are garnitura de cauciuc sa se futa, deci ? ceva tija care nu mai face contact perfect etans ?

    RăspundețiȘtergere
  6. discuţii inginereşti metafizice. Ideea e să nu te zgîrceşti la bani dacă treci pe baterie cu bilă. Sau dacă o arzi vintăgi îţi pui d'ălea ca la cişmea, nu înainte să le dai cu spray auriu.. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ A3: bai io nu inteleg ce-i in el, n-auzi ca era cu imbus in plm? cine pl are chei de imbus in casa mici cat gaura de la pula?

    @ionut: adica cu cat mai scumpe, cu atat mai bune?

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce plm tre sa scrii @petrea? nu se poate discuta ca oamenii, sa ne zicem pe nume? musai tre sa fie totu cu arounduri si cozi de maimuta si .com .net .link .plm?
    si mai mult, nu pricep intrebarea si mai ales, valoarea ei ca si relevanta in ceea ce priveste locul din casa unde ma spal io. si mie mi se par niste prostii astea cu bila, pt ca nu poti regla concomitent debitul apei cu cantitatea ideala de apa calda/rece, in functie de preferinte. sau is doar mai vintage

    RăspundețiȘtergere