sâmbătă, 6 martie 2010

DOG eats dog


Revin şi eu cu un episod (nu ultimul) despre câini. Despre câinii răi.

Făcându-mi obişnuita plimbare cincinală prin Giuleşti, ajung în faţa singurei porţi deschise de pe o străduţă care a reuşit să fenteze toate ghidurile. Şi fiind una dintre puţinele persoane cu acele capacităţi deosebite, am ştiut imediat că era un semn. O poartă deschisă pe o stradă inexistentă trebuie să însemne ceva, mai mult decât ar putea explica logica. Am intrat aşadar, şi am realizat că avusesem dreptate. Păşisem în lumea comics-urilor cu căţei (şi nu mă refer la stadionul Giuleşti, aşa cum, probabil, rapidiştii începuseră să suspecteze). Era headquarter-ul căţeilor din benzile desenate. Chiar lângă uşa pe care scria DIRECTOR GENERAL era afişat următorul anunţ:


Probabil că directorul adjunct, cel de achiziţii şi restul din celelalte departamente tremură în faţa acestui exemplu de câine-labă-de-fier. Figura lui sobră, autoritară, precum şi avertismentul care o însoţeşte sperie, cu siguranţă, pe reprezentanţii căţeluşilor de pluş veniţi la negocieri. Iar întâmplarea cu acei căţei-bibelouri care au îndrăznit să-şi proclame superioritatea faţă de căţeii din benzile desenate şi care s-au spart în sute de cioburi în timpul confruntării cu dl. director, a devenit, desigur, o legenda canină.

N-am îndrăznit să zăbovesc prea mult în faţa evidentului pericol, mai ales că aveam un breloc cu un căţeluş la rucsac. M-am gândit că DOG îi va simţi mirosul şi-l va sfâşia.

8 comentarii:

  1. hahaha
    atentie, caine pueril!
    cateleul asta era desenat de toate fetitele de clasa a sasea b de pe vremea copilariei mele.
    neata, milf!

    RăspundețiȘtergere
  2. milf doarme la ora asta.

    dogitz dog =))

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu vedem nicaieri: atentie, catea rea! beware, bad bitch!

    RăspundețiȘtergere
  4. sofistricat, in lumea cainilor feminismul e abia la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer, io-l vad cam la sfarsit.

    RăspundețiȘtergere
  6. neata, ostap! alt fus orar.
    io asa desenez si-acu cainii, si am trecut de-a 6a, cred...

    RăspundețiȘtergere