duminică, 14 martie 2010

Octombrie

Din când în când - cam o dată pe an - devin sensibilă, empatizez cu toată lumea, cu florile, cu gâzele, cu şefu'. Octombrie este, clar, luna în care aş putea accepta bucuroasă o scădere a salariului, ba chiar, dacă aş fi mai îndrăzneaţă, aş şi propune-o.

E luna în care ursuleţii de jucărie sunt africanii mei năpăstuiţi de soartă, sunt răniţii mei din Irak, sunt evreii mei deportaţi, sunt copiii din orfelinate. Îmi cumpăr cât de mulţi pot, chiar mai multe exemplare de acelaşi fel. Am un dosar întreg cu actele lor de adopţie reprezentate de bonurile fiscale.

În octombrie fac donaţii, folosesc mai puţină energie electrică, semnez petiţii, rezonez deci cu ecologiştii, fac cadou eşarfe băieţilor, folosesc Calgon pentru maşina de spălat şi nu bat covoarele.

Dacă ar fi alegeri, aş vota cu toţi candidaţii. De mai multe ori.

În perioada aia intuiţia mea detectează orice urmă de suferinţă, chiar şi dincolo de viaţă. Mă trezesc noaptea şi mă apuc de făcut colivă pentru morţii fără rude, pun flori la mormintele eroilor necunoscuţi, aprind lumânări şi pentru eroii noştri celebri - Horia, Cloşca şi Crişan, Gelu, Glad şi Menumorut, Ion Dolănescu.

E uimitor cum îmi regăsesc patriotismul în octombrie. Când mă trezesc dimineaţa, cânt imnul naţional, în drum spre birou ascult la căşti Trei culori cunosc pe lume, Aşa-i românul, Treceţi batalioane române Carpaţii. Îmi împachetez prânzul în 3 şerveţele - unul roşu, unul galben şi unul albastru. Mă întorc de la serviciu numai cu taxiuri Logan. La restaurant mănânc numai feluri specifice româneşti: mămăliguţă cu sarmale, piftie, tobă, caltaboş, mucenici.

Tot atunci schimb pământul la flori, pictez, admir oraşul, citesc din Păunescu (Adrian), intru pe blogul lui Bucurenci, beau apă de la robinet, îmi fac un CV sincer, fără chineză şi sanscrită, mă tratez cu leacuri băbeşti pentru că respect bătrânii.

În octombrie sunt alt om - mai bun, mai tolerant, mai senin. Pentru că-n octombrie e ziua mea.

23 de comentarii:

  1. io nu-mi fac planuri niciodata. anu asta sa treaca =)) c-asa zice si hedaru. azi nu-s in apele mele, zici ca-i octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu bre, ca io nu mai am calendar de cand ma protejez

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze, milf, da-s euforic. ia ui in juma de ora ma intalnesc cu marghioala prima data. tare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) =)) imbata-te ma repede, c-am citit azi undeva ca la nush ce faza a betiei omu devine atragator =)) salutari marghioalei

    RăspundețiȘtergere
  5. hahaha
    bine ca nu mi-ai zis aia cu laba inainte sa nu exjaculez precoce.
    oricum is atragator, treaz sau beat. merci.

    RăspundețiȘtergere
  6. d-apai de ce ai ejacula? ori de duci cu intentii erotice la intalnire?

    RăspundețiȘtergere
  7. io ejaculez si daca ii o poezie frumoasa. sau o proza. s-artist.

    RăspundețiȘtergere
  8. esti sensibil, artistu-i ala de facu poezia sau proza.

    RăspundețiȘtergere
  9. gata, ma duc. tz-povestesc maine.

    RăspundețiȘtergere
  10. odata am ejaculat pe un tablou. da hai sa ne intoarcem la valorile traditionale.

    RăspundețiȘtergere
  11. valorile traditionale cum ar fi: fota, naframa? sau dolanescu, benone sinulescu, iliescu?

    RăspundețiȘtergere
  12. ma cac pe calusari si pe catrinta. pe benone si pe dolanescu. ma cac pana si pe hora romaneasca. ma cac pe desteapta-te romana

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stiu ce e mai savuros, intrarea pe blog sau comentariile la ea :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Tocmai ce ma bucuram si io ca am mai gasit o octombrista si vream sa'mpartasesc idei cand il gasesc pe ostap facand laba in proza si defecand vesel pe'aici. Ma retrag. Ziceti cand e liber la elice.

    RăspundețiȘtergere
  15. ba, imi pare rau ca s-a ivit ceva in ultimul moment.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Marghioala, nu te supara ma pe el, baiatu' era emotionat. laba contra emotiei e terapeutica, n-are legatura cu sexualitatea. (am inteles corect, Ostap?)
    altfel, liber la elice.

    RăspundețiȘtergere
  17. asa-i, milf.
    v-am zis cum am visat azi noapte ca m-am intalnit cu marghioala?

    RăspundețiȘtergere
  18. ne-ai zis numa ca te pregatesti sa vizezi si-apoi ca ce beton a fost. cum ai visat nu. poate ai timp acuma sa ne povestesti.

    RăspundețiȘtergere
  19. binenteles ca am timp, doar is la serviciu.
    se facea ca mergeam noaptea pe strada de la music pub spre janis stuff, io cu marghi, ea pe tocuri, io pe jos. ea superba, io tacut...ropot de laba in randul publicului...

    RăspundețiȘtergere
  20. frumos. inteleg ca intalnirea a avut loc intre 2 baruri, timp in care tu taceai si ea mergea. bine c-a fost doar un vis.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate