miercuri, 17 martie 2010

Prostamol Due


Am discutat cu Mo zilele astea despre prostată. Cică l-a văzut pe-un fost şef al meu într-o budă de restaurant căznindu-se să urineze într-un pisoar şi icnind p-acolo. Am ajuns cu discuţia la ceaiul magic. Pufuliţa cu flori mici! Inamicul prostatitei, care poate fi băut de la 30 de ani deja, preventiv.

Drept urmare, speriat de posibilitatea pulii-pipetă, m-am dus la farmacie să-mi iau pufuliţă, că şi-aşa beau 3-4 ceaiuri pe zi. Farmacista tânără m-a întâmpinat cu drag.


Ea: Bună ziua! Cu ce vă pot ajuta?


Io (ezitant): Ceai de pufuliţă cu flori mici aveti?


Ea (oarecum suprinsă) : Da, avem, dar…


Io (autoritar): Cât costă?


Ea (blândă): 3, 5 lei, dar stiţi ca e pentru prostată…


Io (dur): Aşa şi? Dacă ceream tampoane?!

…………

Mi-am luat deci.

7 comentarii:

  1. te-o fi vazut femeia barbat in putere, fara probleme de prostata :)) .... sau ai probleme cu prostata si vrei sa o spui public intr-un mod mascat sa iti iei povara de pe umeri? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, daca aveam, nu era nevoie s-o spun public.

    RăspundețiȘtergere
  3. PUfuLITA si p@#a

    planta cu tulpina cilindrică acoperită cu peri lungi

    PUfuLITA-cu-flori-mici –buna pt p@#a
    PUfuLITA(numita si)-fata-in-fata – buna!
    PUfuLITA-verde-inchis
    PUfuLITA-de-ColIna-iubeste formele alungite cu pante line
    PUfuLITA-de-mlastina-prefera umezeala
    PUfuLITA-de-pietris- tare!
    PUfuLITA-alpina-adora sa se catere
    PUfuLITA(numita si)-Franenhaar – parul femeii
    PUfuLITA Unholdenkraut-iarba diavolului

    tare PUfuLITA asta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica in juru vostru santampla lucruri si voi o tzinetz paia cu prostata ? (tot io, trollu)

    RăspundețiȘtergere
  5. da ma, nu vezi? noi suntem pasnici, flower power, nush ce ne crede lumea haini asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu draga, is tot mai treaza =))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate