marți, 9 martie 2010

Spune nu drogurilor!


Am cumpărat cinci bucăţi de corector fluid Pelikan pentru birou. Ca de obicei, cum am pus mâna pe unul, l-am deschis şi am inhalat adânc mirosul ăla de solvent atât de plăcut. Dimensiunile sticlei sau poate doar mirosul mi-au stârnit memoria senzoriala şi m-am întors în timp cu peste de 20 de ani.

Eram în camera mea şi ţineam în mână o sticluţă de lac de unghii roşu al mamei din care inhalam cu spor. Abia descoperisem această mică bucurie a vieţii, din care ma înfruptam tot mai des în timp ce-mi făceam câte-o unghie la mână. Uşa se deschide brusc, intră tata, care-mi trosneşte o palmă grea peste cap:

“Ce faci, mă? Te droghezi? Futu-ţi dumnezeii mă-tii!”

30 de comentarii:

  1. =)) =))
    io am spus NU gazelor de esapament si aracetului. de vopsea sunt inca dependenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. petrov, tu iti faceai unghiile? =)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. super! ba, petrov, da lipiciu? lipiciu de la gradinita. io mancam de-ala in nestire.
    sau guma de mestecat cu varf de creion colorat. era amara ca dracu da prindea o culoare superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa, lipiciul ala era divin!!!! da ce bine miroseau si copertile alea de le rodeam pe margini!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @anna, chiar si acum mai imi fac cate-o unghie cu corector.

    @ostap: lipici nu, da guma da =)) si inc-o obsesie: zgariam cu unghia var de pe pereti si-l prizam. incredibil e!

    si coperti da! =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pasiunea mea era aracetul, pe langa faptul ca ii iubeam mirosul, il mai si intindeam pe degete si il jupuiam dupa ce se usca. Cred ca de la Cernobal ni se trage :|

    RăspundețiȘtergere
  7. da da, era misto senztia aia de belit aracetu =))

    RăspundețiȘtergere
  8. va invit la mine sa facem o seara de belit aracet.
    cat poate costa?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pfoai apai nu ma mai mir ca nu faceti voi succese in drogosfera, neamu' vost de drogati ce sunteti!

    RăspundețiȘtergere
  10. cum, bre?! nu stiu Petrov, da' io fac ravagii!

    RăspundețiȘtergere
  11. @mircea: suntem in grafic cu succesu. la cata prostime e-n blogosfera, e chiar peste asteptari, dupa 3 luni. si fara amici, neveste, pile si alte chestii cu blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine totusi ca nu ti'a placut si textura moale a rujului sau atingerea fina a unei rochii de matase.
    Eu nu prizam varu' de pe pereti, il racaiam cu unghiile si dintii. Si mai rădeam sapun. Si inca tanjesc dupa vechile magazine de chimicale unde te imbia de la intrare mirosu' de vopsea. Si mai era chestia aia de scos pete de cerneala, Pic, de'avea culoare si miros de pisat cand il dizolvai in apa, de ma duceam toata mandra la scoala cu caietele inmiresmate. Acu'nteleg io de ce'am trecut pe dictando asa tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bă da' mă-sa lu' Mutu cum de nu l-a prins cu botu' în pastilele ei de slăbit. Taică-tu a fost perspicace :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Io tot nu pricep: de ce sa spun nu drogurilor? Pardon, anumitor droguri... Daca ies asa, un pic la pascut, care-i problema?

    RăspundețiȘtergere
  15. 'mnealui vrei sa iesim impreuna la pascut ?

    RăspundețiȘtergere
  16. cel mai tare drog "pe vremea mea" era fumul de la un bat de chibrit aprins si dus la gura repede, pentru inhalare :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @marghioalo: cum plm cu dintii? Da "Chimicale"..., Pic nu se gasea decat pe sub mana in plm. Io racaiam cu lamele tatei de barbierit cand greseam.

    @sofistricat: mie si-acuma imi place sa fac asta:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Vrei sa'ti povestesc cum aveam io calcio vecchio pe pereti si lingeam frenetic un areal dupa care era mult mai usor de desprins cu dintii din cauza ca sub ungii nu intra destul? Nu cred ca vrei.
    Io nu puteam sa racai si biroul si covorul si cainele familiei cu lama dupa ce'am imprastiat odata in forma de roza vanturilor continutul calimarii cu cerneala. Ai mei au facut intr'adevar eforturi ca sa ma tina'n scoala, ma mir ca nu mai exista "pic" si'acum la cat au investit.

    RăspundețiȘtergere
  19. da, marghioalo, da uite in plm, cine e cel mai cunoscut trol din romania? cate-un pic pic pic si iat-o!

    si nu uita, demain e.

    RăspundețiȘtergere
  20. Mama ar fi tare mandra dac'ar sti in ce s'au concretizat eforturile ei.
    Avec la de main o sa va si eu.

    RăspundețiȘtergere
  21. :)) se explica multe in cazul asta.
    Eu fiind copil cuminte nu am rontzait calciul de pe pereti, nu am tras pe nas pic-ul si nici nu mancam lipici. Plm, am avut o copilarie prea monotona, asa ca m-am apucat de fumat la 12 ani si am recuperat.

    Mint, imi placea mirosul de motorina si cum treceam pe langa ceva ce mirosea a motorina, cum mi se faceau ochii sticlosi :))

    Da, v-am si votat cu ocazia asta. Primul meu vot pentru un blog.
    Feel special, bah!

    RăspundețiȘtergere
  22. ba, chiar ca ne simtim:D multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. dadada, recunostinta si multumirile le vreau in beri cand ajung si eu intr-un final in Cluj :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Haha...
    Imi place la voi pe blog...exceptand faptul ca nu vad nimic pe prima pagina :)

    RăspundețiȘtergere
  25. am mincat putina creta prin clasa a treia si am facut patrusiunu si ceva.
    am trezit-o pe mama in noaptea aia, mi-a povestit a doua zi ca pe la 3 dimineata m-a gasit in sufragerie, dadusem 3 ture la masa, m-am smiorcait putin si apoi ma dusesem sa ma culc. la fel de bine puteam sa sar pe geam, mare atentie cu creta.

    RăspundețiȘtergere
  26. La noi în bloc, e un miros de subsol, ceva mai special. Bă deci, nu mă pot abţine să trag pe nas acel miros.
    Mai e apoi, oja, am o obsesie şi cu aia. Asfaltul proaspăt miroase frumos, ca şi clorul. Fumul de ţigară, fumul de la chibrite, fumul de la hârtia arsă... Hehe, să nu uit, mirosul nemaipomenit de cablu ars, pasiunea vieţii mele!

    De mâncat, mâncam zorele (sau ce-s alea...) tinere, că la capăt (unde suflau ăia pe vremuri şi pocnea) îs dulci. De asemenea, eu lingeam o floare, a bunicii: http://www.galeriafoto.com/photos/showphoto.php/photo/62366/ppuser/491 . Deci erau minunate, dulci, frumoase, şi din belşug. Să nu uit faptul că mâncam pastă de dinţi, rodeam rufe (sincer, îmi rodeam pijamaua), rodeam învelitorile la cărţi, pixurile, stilourile, ochelarii. În prezent rod cablul de la căşti, conştientă că eu cumpăr altele.

    RăspundețiȘtergere
  27. la al doilea paragraf m-ai cam pierdut. flori de alea mancam si eu, da nu-s zorele alea. alea dulci da.

    nu ling decat pisicute.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate