joi, 25 martie 2010

Zece p!zde se tot miră...


De regulă, mă bărbieresc o dată la două săptămâni. În ultima vreme, de plictiseală, am început să mă rad şi la pulă. Înainte mă tundeam cu foarfeca doar. Până creşte părul un pic arăt ridicol. După o săptămâna e chiar ok, sexy aş putea zice. Deci, cam o dată pe lună mă rad şi la pulă. E suficient. Dezavantajul e că te poţi tăia sau irita.

Într-o noapte m-am trezit scărpinandu-mă prin chiloţi. Aveam degetele roşii de sânge. Îmi belisem o rană cauzată de lama de ras. Mi-a venit în minte o frază de o oarecare valoare sentimentală: “Îmi place să rup coaja rănilor nevindecate…”.

…cât sunt de romantic!!!

9 comentarii:

  1. =))))))) daca te razi si in cur, eu nu mai beau bere cu tine maine in Cluj :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, jderu, nu ma rad nici in cur nici pe cur =))

    RăspundețiȘtergere
  3. încearcă şi cu maşina de tuns. Şi apoi, împrumut-o ălora de nu-i poţi suferi tu, că "pretenari" sigur ai şi tu. Să se tundă cu ea şi recomandă-le în special să se bărbierească cu ea. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mi se pare periculos orice motor in preajma pulii=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merge cu masina de tuns...daca nu esti beat, io am facut greseala si ma ciupit destul de sangeros

    RăspundețiȘtergere
  6. petrove, te-ai barbierit la pula sa sarbatoresti la roblogfestu vietii? daca futi o bloggerita te rog io sa ne povestesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. n-auzi, ma, ca de plictiseala? ca si atunci cand iti iei o haina noua sa te simti mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ostap esti tare mosule!! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))) si io tot cu foarfeca umblu pe jos. e mai usor si nici nu te mananca la coitz o saptamana.

    RăspundețiȘtergere