miercuri, 21 aprilie 2010

Interviu cu Marghioala


Dacă nu ştiţi cine e Marghioala, puteţi deschide revista Kamikaze sau să citiţi şi alte bloguri interesante în afară de al nostru. Am încercat să facem ceva interactiv pe messenger, dar n-a ieşit, Marghioala trolându-şi propriul interviu. Aşa că i-am trimis o listă de întrebări (da, are mail!) la care vă lăsăm pe voi să decideţi dacă a răspuns sau nu. Mulţumim vedetei pentru amabilitate!


Dacă te-ai întâlni cu Jonathan Rhys Meyers, tot Marghioala te-ai prezenta?
!JONATHAN RHYS MEYERS! M’aş prezenta goală.

Chiar eşti femeie?
Când nu sunt un gras slinos îmi reuşeşte destul de bine să fiu femeie deşi încerc să mă abţin. Stai, stai. Parcă toţi pantofii louis vuitton sunt făcuţi pentru mine. Visez să’mi cumpăr un trenci de la Desigual. E de’un grej flatant cu maci fuchsia (mă bucur când zic fuchsia! Fuchsia e un cuvânt atât de posh) şi are puţin umerii ca sacourile Balmain, dar nu chiar ca copia aia odioasă pe care o poartă Elena Gheorghe peste tot. Un gras slinos ar şti toate astea? Dar i’ar păsa cuiva de toate astea daca n’ar fi femeie? Şi eu mă detest uneori. MILF a’nţeles ce’am vrut să zic.

Cu ce blogger te-ai fute?
Băi, am avut o revelaţie sexuală când l’am văzut pe Bendeac dând limbi.
El primu’ sau nici unu’. Nu glumesc.

De câţi ani comentezi pe bloguri?
Io comentez mă, nu fac goblenuri. Nu’s ani, în orice caz, e o pasiune de moment mai lung. E o vocaţie! O chemare.

Care e primul blog la care ai lăsat un comentariu?
La Bendeac, doar vreau să’l fut. Zău că la Bendeac.

Fustă sau pantaloni?
Acum? Tre’să mă decid acum? Stai puţin. Ce culoare? Ce model? Care bluză? Care din ele ar merge cu pantofii verzi?

Eşti blondă, brunetă sau roşcată?
Virgină mai ales.

De ce ai ales blogurile şi nu un forum?
Soarta. Eu nu prea aleg, ca mă decid greu. Cum „nu un forum”? Şi la „Futezătorii” ce’a fost? Numa că mi’e mai uşor să mă orientez în spaţiu decât pe forumu’ ăla. Arată ca o celulă de puşcărie sci’fi. Foarte neprietenos pentru iuzăr.

Ai comentat vreodată la obiect pe un blog?
Câteodată mai comentez la obiect când se decid zglobiu câte unii c’ar fi o idee bună să mă’njure.

Ce ţigări fumezi?
Mă, am găsit, nu io, mă rog, mi’au fost livrate nişte ţigări de contrabandă moldoveneşti, o euforie. Cu aromă de cocktail. Îmi plac, sunt penibile în aspectul lor şi au mesaje lungi pe pachet. Oare cine concepe mesajele de pe pachetele de ţigări? O fi câştigând bine? Kiss le zice şi’s la juma de preţ faţă de balada din parc alu’ vogue.

Câte delegaţii ai pe lună? Din ce trăieşti?
Io când lucrez sunt mai mereu în delegaţie. Asta fac io, deleg. Şi mă deleg cam vreo două săptămâni adunate pe lună. Trăiesc şi io din ce’mi rămâne după ce fac unghii, păr, şoping, taxi, club, cafele.

Eşti sociabilă sau mizantropă?
Îi ziceam şi lui Petrov că’s timidă până mă’mprietenesc. Da’ clar nu’s genu’ care să nască o discuţie la coadă la beţigaşe de urechi. Şi niciodată n’am suportat adunările la bere de “acum vorbim şi râdem în grup”. Nu suport oamenii neprietenoşi care au privirea aia suspicioasă şi vânează gesturi şi reacţii. Asta fac eu într’o discuţie, deci dacă vrei să avem totuşi o discuţie ar fi bine să umpli timpul şi spaţiul cu vorbe sau cu bere.

Cum se numeşte blogul tău secret?
Io n’am blog şi nici n’o să am vreodată, m’ar face să mă simt îngrădită. Cum adică “secret”? Aş fi celebră. Aş avea blog doar dacă mi l’ar face cineva cadou şi nu aş putea refuza fiindcă’s o fire amabilă. Probabil că l’aş boteza “blog”.

Pilat sau Gay BrieL?
Ce’i asta, mă, oracolu’ meu? Discutăm chestii serioase sau ce?

Eşti tu nebună sau ceilalţi?
Stau şi mă scarpin în cap şi nu ştiu ce să răspund la’ntrebarea asta. Când e ceva cu „sau”, e problematic pentru mine. Înnebunesc când nu’mi găsesc ceva şi mă grăbesc. Se lasă valul pe ochi şi turbez automat, încep să urlu şi mă manifest isteric. De cele mai multe ori nu’mi găsesc portofelul. Detest scările şi înălţimile unde n’am un punct de sprijin. Odată era să rămân într’un turn dintr’o cetate fiindcă nu mai puteam să cobor de’acolo. Lumea se uita ca şi când aş fi fost nebună. Evident am început să urlu şi să mă manifest isteric. Nu schimb becuri nu pentru că nu’s în stare ci pentru că mă ia cu leşin dacă’s mai sus de cei 12 cm regulamentari de la sol. Înainte încep să urlu şi mă manifest isteric. Am o frică organică de viol, de demisie şi de câini care mi se par neprietenoşi. Mă albesc, încep să tremur, urlu şi mă manifest isteric. Astea trei, luate separat sau împreună, ar fi mai grave decât să urc 10 etaje pe scări transparente fără balustradă. Plâng sincer la desene animate. Am o plăcere diabolică în a’mi coji oja de pe unghii cu dinţii. Şi am fixaţia aia cu literele. Şi cu promisiunile. Mor, urlu şi mă manifest isteric când vine vorba de oamenii care nu’şi ţin cuvântu’. Dacă ai zis o chestie, fă’o’n pulamea! Dacă nu eşti în stare s’o faci, nu mai zice. Aici devin paranoică cu tendinţe ucigaşe.
De nebunia celorlalţi nu mă interesează atât timp cât nu mă afectează şi mă amuză.

Care este adevăratul motiv pentru care te-au luat la Kamikaze? Cum comentezi prestaţia ta de până acum la Kamikaze?
Pentru că am început să plâng şi să implor şi am o privire sinceră şi ţâţe mari. De unde să ştiu? Adică ştiu, na. Sau cred că ştiu. Tre’să fiu oficială la’ntrebările astea şi să răspund politic să nu’ntelegeţi nimic. Ei sunt de succes, eu sunt de succes, era inevitabil. Mi’e greu să mă comentez pe mine. Trebuie? Zi că nu.

Curul lui Mantzy sau bărbiţa şi colacul lui Radu?
Nu se poate, iar tre’să aleg? Astea’s întrebări ipotetice, nu?

De cât timp eşti măritată cu Ostap? Te deranjează infidelităţile lui?
Ostap a făcut din nou nunta fără mine? Ostap e infidel? Ostap, pentru binele tău, mori acum.

Câţi cm la tocuri? Dar la nas? Dar la vagin?
De câţi e nevoie pe moment.

De câte bloguri te-ai despărţit până acum?
Nu există aşa ceva.

Eşti născută în Bucureşti?
Cea mai.

I never kill prostitutes sau dead ghost?
Sau Radu?
Auzi, ăsta e un interviu despre personajele masculine pe care le’am rancontrat în periplul meu pe bloguri SAU despre mine? Eu sunt prima balerină aici.

Two stupid dogs sau Cemah?
Mai urmează multe întrebări cu „sau”?

Dacă ai licita pentru o vedetă de la noi, pe cine ai da banii: pe Cristi Minculescu sau pe Boureanu?
Evident!

Pe cine ai angaja la revista ta?
Nu, nu, nu ne’am înţeles. Eu nu’mi fac revistă. Eu vreau sa dinamitez Bucureştiul şi să’mi fac ranch.

Cât a durat cea mai lungă perioadă de abstinenţă (sex/bloguri/ţigări)?
Separat sau in total? Abstinenta e atunci când iţi autoimpui să NU. Io doar de ţigări mi’am autoimpus să mă las. Mi’a reuşit fro lună. Am greşit, nu mai fac.

Te-ai sinucis vreodată? Dacă da, cum a fost? Dacă nu, de ce nu?
Da. Dar a durat puţin. Dacă nu, nu.

Câţi ani ai?
27

Ce înseamnă să scrii bine pe un blog?
Un grup de cercetători britanici a ajuns la concluzia că... Ia taci, că la asta vreau să pară că’s o somitate în materie. Ard să dezvolt dar nu mai termin nici în cinci pagini. Zic şi eu: să trezeşti reacţii. Nu neapărat manifestate in comentarii ample sau aprobatoare sau dezaprobatoare. Poţi să scrii foarte prost din toate punctele de vedere, dar să ai talentu’ de a’l face pe om să se’ntoarcă. Să’l faci pe gigel ăla care te citeşte pe tine să’şi pună o problemă. Veselă, serioasă, cretină, n’are importanţă.

Ce câine ai?
Aici o să dau io copy paste din discuţia mea cu Petrov că’mi e lene să repet.

green sally: câine? de ce câine?
green sally: poate am un şarpe
green sally: poate am un gândăcel pe care'l cheamă brutus.
green sally: n'am mă, nu'mi plac câinii. put si tre'să ai grijă de ei

În final, recomandă-ne, te rugam, un blog prea puţin cunoscut care merită citit.
Unu’ singur? Aide măăă. Uite, tipii tari. Da, Petrov, da, ştiu că s’au legat de cemah şi că seamănă şi ei cu Radu şi trebuie renegaţi şi blablabla, da’s lejeri. Stai aşa. Gata, ştiu! Virgil. E delicioasă.

30 de comentarii:

  1. uite ba ce fata deosebit de banala e marghiola. nu tu mister, nu tu fraze pretentios intortocheate... e isterica, ii e frica de inaltimi, caini si viol, si-abia astepta sa-si verse amaru' pe-un blog. io o admir sincer!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, noroc c-am experienta la rebus, ca nu m-as fi prins la aia cu "deosebit de banala"

    RăspundețiȘtergere
  3. ei milf, io vroiam sa ingros caracterizarea cu un mic oximoron, da' tu iar o faci pe marghioala sa para mai cu mot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincera? -Da si nu. Haioasa? -Poate. Artificiala? -Da si nu. Hmmm... e originala.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-mi bag pula, 50 de mii de caractere a scris asta. ce larga e marghioala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să fie oare ăsta momentul în care toţi tipii tari şi petrov îngroapă securea războiului? VOM ŞTII în episodul următor! începe să-mi placă.

    Cu stimă,
    ionion

    RăspundețiȘtergere
  7. Nush ce-o sa faca Petrov cu voi, mai ales in contextul cu securea, da' pe mine nu m-ati castigat de cititor nicicum :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Daaa, hai să punem comentarii în care să scriem "şti" cu doi "i" daaa!.. vai mie, mi-e ruşine de mine!

    ionion

    RăspundețiȘtergere
  9. Se pare că nu sîntem aşa de comerciali pe cît credeam eu. şi asta e bine. xD

    ionion

    RăspundețiȘtergere
  10. ce ziceti voi ma acolo, ion ion? daca vreti sa-mi spuneti ceva, incercati varianta fara mistere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Păi tu ai zis că nu ne guşti, deci nu ne place oricine, deci nu sîntem aşa de comerciali, deci e bine. q.e.d.

    Şi iată cum s-a distrus mitul cum că am fi nişte curve ale internetului. ^_^

    ionion

    RăspundețiȘtergere
  12. comentariul meu era despre partea cu gramatica.

    nu sunteti comerciali, e drept, desi va vreti comerciali, deci nu e bine. vulpea cand n-ajunge la struguri inseamna ca nu-i matura (asta-i chestie subtila).
    cat despre curvele care nu sunteti, o sama scuzati ca nu ma uit la cururile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  13. io nush de ce secure vorbiti voi, am lasat un singur comentariu, civilizat, la voi pe blog. m-am intepat cu marghioala de 100 de ori si n-a vazut nici o secure nicaieri. faptul ca nu va citesc nu echivaleaza cu securi. pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  14. berila nu prea'i familiarizat cu mine. Mi'a placut aia cu "abia asteapta sa'si verse amaru' pe un blog". Excelent! pe un blog...
    Azi m'am intalnit cu Bendeac.

    RăspundețiȘtergere
  15. da, io creca berila vrea sa te futa de fapt.

    si cu bendeac? ai prins ceva?

    RăspundețiȘtergere
  16. Petrov, o doamna nu spune niciodata, ma.

    RăspundețiȘtergere
  17. petrov, berila chiar n-are nicio intentie sexuala in ceea ce-o priveste pe marghioala.
    iar cu "pe un blog", da ma stiu!, tu esti mare trollerita mare, da' io ma refeream la faptu' ca nenea petrov si tanti milf ti-au dat bartai postu' sa te lafai in el. adica, daca ai fi superman, ei ti-au confectionat maiou' si chilotii aia bengosi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Da' si ce bine'mi vin. S'au pricept oamenii, na. Data viitoare cand o sa vreau sa fiu cat woman sau omu' invizibil tot la ei o sa apelez.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie oricum nu-mi pasa de cat de prost scrie, raman indragostit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  20. io m-am intalnit ieri cu dorel visan da' nu m-o recunoscut. oricum ii batran si pesedist.

    RăspundețiȘtergere
  21. marghioalo, poate data viitoare iti dam costum de femeie gonflabila. sa te arda toti tipii tari.

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu unul am auzit de femei în costume goale, dar de costume de femei gonflabile nu mi-a fost dat să aud pînă acum. însă mi-i de-a mirarea să se poată una ca asta.

    Cît despre ars, Marghioala nu reprezintă o potenţială ţintă pentru nici unul dintre noi, fie ea cu sau fără costum de femeie gonflabilă. preferăm ca relaţia noastră să fie una strict profesională.

    Am zîs.

    ionion

    RăspundețiȘtergere
  23. cum, ma, profesionala? ce vreti sa insinuati despre Marghioala?

    RăspundețiȘtergere
  24. Petrov, apreciez intentia ta onorabila de al'fel. Insa! Arat io ca si cand as avea nevoie de vreun costum ca sa ma ard?
    Cat despre toti tipii tari, mai bine'i faceam reclama lui kaosmoon.

    RăspundețiȘtergere
  25. kaosmoon fara vecina lui e zero =))

    RăspundețiȘtergere
  26. marghioalo, io te-as fi imbracat pentru ei.

    kaos ala nu-i rau, daca-i ala care cred io, un pic exagerat, da promitator. a venit si pe-aci in scop de un fel de link exchange cu forta.

    RăspundețiȘtergere
  27. Parca ati fi din bancul cu cei trei politisti care infiletau un bec, Marghioala fiind becul...

    RăspundețiȘtergere
  28. buna seara, sunt kaosmoon si am venit cu linkexchange-ul updatat de data asta, nici n-o sa-l simtiti cand se ancoreaza... acuma ramburs la aprecieri
    1. Marghioala - sunt un tip tare; link-eaza calitatea asta la : destept, prost, iubaretz, talentat, confuz, indiferent, deferent, insurat, pasionat (Steve Morse mai nou, Francis Dunnery si Gowan mai vechi), curios, decent... bai, deci decent, da?
    2.MILF : interesanta observatie; o s-o omor pe Neli; sau o inlocuiesc cu Jimmy - rasa pudel e tare sexi hi hi

    PS : n-am niciunul

    RăspundețiȘtergere
  29. eh, nu te deranja, ma, nu trebuie. decat daca vrei tu s-ajungi, ca la wist, la 0

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate