marți, 27 aprilie 2010

Confruntarea 2


Am fost c-o colegă cu maşina până la Selgros s-o ajut să care nişte cumpărături. Am salivat pe culoarele dintre rafturi împingând un cărucior plin de bunătăţi, având în buzunar doar banii de plătit factura de curent. Cât pe ce să-mi bag pula-n ei şi să mă bazez pe lumina soarelui câteva zile. Apoi, nervos, am intrat într-un ABC de cartier, făcându-mi în prealabil socoteala, că, dacă dau 70 bani pe-o pungă de pufuleţi, îmi rămân destui pentru factură. Mi-am luat deci o pungă:

- De care doriţi, mici sau mari?
- Mici.

Am ieşit în soare şi am început sa molfăi satisfăcut, mestecând atent fiecare înghiţitură.

- Aşa e şi-al meu…, mi-a zis o colegă de şcoală mai demult, ca un pufulete.
- Al tău ce?
- Al meu…

Pe trotuar a apărut deodată o mămică grasă împingând un cărucior care conţinea un plod cu ochi foarte activi care mă urmăreau atent. “În sfârşit”, mi-am zis, “băga-mi-aş pula!” şi am început să mestec cu poftă maxima uitându-mă în ochii copilului care nu-şi putea lua privirea de la pufuleţii mei galbeni solari, de la gura mea pofticioasă, de la ochii mei fericiţi. Toată frustrarea acumulată după o zi de căcat s-a topit în copilul ăla, al cărui cap întors îl urmărea încă pe al meu, întors spre el sfidător înghiţind pufuleţi galbeni, chiar şi când distanţa dintre noi era de 10 metri deja.

Sper să fie prima lui amintire!

10 comentarii:

  1. Copilul acela probabil ca-si va petrece 2 ani la psihiatru prin 2025, deoarece nu-si va gasi locul in societate, si nu va sti de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata rautate, tipic romaneste, ahahaha. Foarte descriptiva situatia, in tot cazul.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca nu te-ai si lins pe degete in fata copilului tot degeaba :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Putin prea crud.
    Mi-ai amintit totusi ca acu vreo doi ani, stateam la rand la un chiosc si trece o fetita grasa, maxim 12 ani, si lingea si inghitea lacoma dintr-o inghetata asortata, in diverse culori. Era atat de grasa, un mic butoias cu cosite blonde. Era insotita de o alta fata, slaaaba, pipernicita. Cand trece prin dreptul chioscului ii zice aleilalte, care se uita cu jind la inghetata ei, "... mah, toata lumea zice ca inghetata ingrasa, dar de-ar sti ei cat e de delicioasa.." Bieta copila inghiti in sec, atat de tare, incat si matzele incepura sa faca scandal si sa acopere vuietul masinilor ratacite pe sosea. Toti cei de la rand se uitau acum la ea, nu stiu ce o fi fost in mintea alorlalti, dar deodata grasa se prabusi calcand stramb pe o bordura si scapa inghetata din mana in singurul ochi de apa care era pe asfalt. Asa m-am bucurat atunci.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate cea mai frumoase intrare de pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. da macar ti-au ajuns banii de factura nu?
    is convinsa, de altfel, ca ti-ai fi putut lua si o punga mare de pufu si tot iti ajungeau si de factura...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, nu-mi ajungeau, io cand fac ceva nu ma joc. acuma is setat pe saracie.

    RăspundețiȘtergere
  8. donez o cina. gatita de mine. :) sa mai uiti de seracia la care te-ai setat. (poate te "desetezi") :d

    RăspundețiȘtergere
  9. hopa, se aproba:D invitatia se trimite pe e-mailul milf.petrov@gmail.com. oricand. multumesc!

    RăspundețiȘtergere