joi, 8 aprilie 2010

Dragoste în vremea leprei - ep. 1







Va urma...






7 comentarii:

  1. slabe boierule, slabe!

    da, mai insista!

    RăspundețiȘtergere
  2. ia sa-mi sugi tu pula de anonim, boierule! sa-mi bag pula in toti anonimii astia ilustri ca tine. muie boierule!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci io nu poci zice ca-i slab nici piticul nici botezatu. Da observ ca de la o vreme se zgarceste lumea la banda lu google si pune poze la rezolutii zici ca-s pentru hipsterii cu ipod.

    Sau bagati ceva de cu rezolutie omenoasa cu diopriile lu cetatenii sau nu. Eu cel putin.

    RăspundețiȘtergere
  4. da. am inteles ca e o problema. mie mi s-au deschis cu mozilla...

    RăspundețiȘtergere
  5. @milf
    apoi cu mozolu se deschid multe ...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate