luni, 12 aprilie 2010

Femeie fumând

Fumez. Cel mai mult îmi place să fumez singură, liniştită. Atunci simt că ţigările îşi merită banii, toţi banii. Ba chiar, abia atunci realizez că preţul este nesemnificativ. Aş da oricât. Aş da şi mai mult decât oricât. Odată ce am ţigările, pe un singur lucru aş mai da regatul meu: pe o brichetă.

Şi dacă vreau un tablou perfect, eu, ţigările şi bricheta aproape că-l compunem. Dar până şi Vermeer a intuit că un portret fără acea lumină în ochii femeii nu va strânge în veci milioane de vizitatori la muzee. Deci, întru perfecţiune trebuie licăriri în priviri. Ideea mea originală pentru obţinerea lor este sticla de Baccardi.

Mă dau un pas înapoi, având grijă să nu mă împiedic de negrul în formă de statuie care bate la ceva obiect de percuţie tradiţional, şi admir. Ăsta e idealul meu, tabloul meu, singura mostră de perfecţiune care nu mă inhibă.

68 de comentarii:

  1. Stai ca merge s'o pui si de'o colectie. "Femeie fumand dimineata" si'n loc de Baccardi o natura moarta cu o ceasca de cafea. "Femeie fumand singura in curtea din spatele firmei pentru ca fumatul e interzis in birou". Ipostaze diverse ale eternului feminin fumand.

    RăspundețiȘtergere
  2. sau modernul "Femeie fumand electronic"

    RăspundețiȘtergere
  3. Arta asta minimalista pe mine nu m'atrage deloc. Chestiile clasice sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept si eu momentul in care nu tigara este electronica ci femeia....nu sunt misogin ,dar citind si certandu-ma ca a mea prietena ,a venit ca o manusa acest post .
    Am incercat si eu aceeasi tigara electronica dar efectul este ....0 .Ori fumam ori ce doamne iarta-ma facem .Cine doreste sa se lase nu inteleg de ce nu se lasa fara stadiile intermediare.

    Un fumator inrait Cristi

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si io o viziune artistica in weekendu asta intr-o carciuma. Tabloul se numea
    " Tineri fara servici dar cu beri"

    RăspundețiȘtergere
  6. Milf esti grasa?Nu sunt rautacios, doar intreb.Sa vad tabloul mai bine, nu de alta

    RăspundețiȘtergere
  7. @cristiancc: io n-am incercat-o, nici nu o voi incerca vreodata. am fost nevoita vreo cateva luni la un moment dat sa ma prefac ca m-am lasat. n-as mai trece prin asa ceva niciodata :)

    @ostap: da, si eu azi "Femeie asteptand o proasta in vant"

    @CatalinL: nu bre, io-s chestia aia un pic mai mare decat pachetul de Uno din tablou

    RăspundețiȘtergere
  8. Orice arata putin mai mare decat pachetu' de Uno.

    RăspundețiȘtergere
  9. Absolut da. Spatiul gol, probabil, care'l inconjoara.

    RăspundețiȘtergere
  10. "Crepuscul. Pachet de Uno reflectand stingher".

    RăspundețiȘtergere
  11. Io de ce nu gasesc o femeie din asta desteapta asa ca tine ? :((

    RăspundețiȘtergere
  12. El a dedus logic da "destept" nu rimeaza cu "femeie". Si'a tras o concluzie gresita.

    RăspundețiȘtergere
  13. Aide, nu copia de pe caietu' meu acuma.

    RăspundețiȘtergere
  14. stai linistita ca nu stiu piticeasca.

    RăspundețiȘtergere
  15. am si eu o viziune teleartistica: "femeie fumand cu gura plina"

    RăspundețiȘtergere
  16. Da poze nai. Si daca se poate dez bracate.

    RăspundețiȘtergere
  17. "milf,esti grasa?" excelent! milf, io te iubesc si grasa si negrasa!
    @batranici si pelicani, singuru cuvant din limba romana care incepe cu dublu ve e veverita.

    RăspundețiȘtergere
  18. Marghioala esti pitica ?

    RăspundețiȘtergere
  19. @troale: am poze, cum nu? dezbracate, adica poze in care sa mi se vada sufletul?

    @ostap, esti singurul barbat alaturi de care as face autostopul prin lume!

    RăspundețiȘtergere
  20. Razi tu de portretul cu Femeia fumand electronic, dar eu asta fac de vreo luna de cand m-am lasat de tigarile adevarate :D
    Acum cat bine mi-o face asta electronica... nu stiu.
    Sper sa ma las si de asta curand :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonimule, sunt ca soarecele pe balot ca sa citez un clasic inca'n viata.

    RăspundețiȘtergere
  22. ba marghioalo cum plm faci, ii chemi sau te cauta pe google?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma mai duc si eu prin vizita la ei ca unii mi's simpatici. Perspicacele ma stie din trolluitu' meo recent si timid ca stii ca nu'mi sta'n caracter sa intru la om pe blog sa trantesc usa cu pic'oru' de perete si sa'mi fac introducerea: "buna ziua. am venit. eu sunt noul vostru troll. ma voi lipi de voi ca o boala urita".
    Aide ca nici tie nu'ti pica taman rau.

    RăspundețiȘtergere
  24. da, bre, da cum te gasesc aci? pe bloguletzu asta, ca sa citez un clasic in viata.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pai vrei sa'ti configurez un traseu al traiectoriei mele tangentiale cu a ta prin alte parti? Ce nu'ntelegi? Vrei sa vin cu mai multi? Sau vrei sa vorbesc in soapta?

    RăspundețiȘtergere
  26. domle, nu avusesem tangente cu totii papagalii pana mai ieri.

    RăspundețiȘtergere
  27. Da, dom'le scoate'ma pe mine capra ispasitoare acu'. Astia sunt. Ce sa le fac io?

    RăspundețiȘtergere
  28. dar stiam de voi de mai demult xD

    nu e vina Marghioalei! promit!

    RăspundețiȘtergere
  29. perspicace, fara prostii pe blog

    RăspundețiȘtergere
  30. Mii de scuze.


    CUM SA DOVEDESC?!?!?!?!?!!1

    RăspundețiȘtergere
  31. Asta e problema ta deja. Gaseste o metoda si vino cu rezultatu'.

    RăspundețiȘtergere
  32. Deci bre, previzibil.

    RăspundețiȘtergere
  33. Pana cand o sa'ti para rau, si mie.

    RăspundețiȘtergere
  34. Fluturasi si curcubee! ^_^



    ..si calul..

    RăspundețiȘtergere
  35. margrachel nu te zgarie cuibu ala de cuci la cur?

    RăspundețiȘtergere
  36. Da' tu ce cauti sa te uiti la curu' meu? Ma cauti de oua? Sau te roade pizma?

    RăspundețiȘtergere
  37. pai plm esti un fel de total eclipse of the blog unde plm sa ma uit? la tine si la satelitii tai.

    RăspundețiȘtergere
  38. Gata, am plecat, sensibilule. Nu tre'sa fii incisiv. Puteai doar sa ma rogi.

    RăspundețiȘtergere
  39. plm credeam ca tii la tavaleala. vezi daca te antrenezi cu programatori si gameri puberi?

    RăspundețiȘtergere
  40. Sigur ca da. Acuma ca am venit cu tot cu sateliti vrei sa ne tavalim.

    RăspundețiȘtergere
  41. nu bre, da e frumos sa fii gratis pentru o zi.

    RăspundețiȘtergere
  42. Iti dai seama ca habar n'am de ce mama dracu' esti asa criptic si la ce te referi. Dar putem continua conversatia in aceeasi maniera.

    RăspundețiȘtergere
  43. Compozitie. Salata de castraveti cu otet balsamic. Si furculita

    RăspundețiȘtergere
  44. A gatit MILF! Pachetul de Uno nu mai e singur. E doar mic.

    RăspundețiȘtergere
  45. nu am gatit, am creat! si pachetul de Uno e gol, ceea ce pt un pachet nu-i sexy. deloc

    RăspundețiȘtergere
  46. My bad. Arunca'l. Daca nu mai e, n'o sa'i mai remarci lipsurile.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate