marți, 6 aprilie 2010

Kill Bil


Cum bine preconiza (ca să nu zic cobea) un mare combinator, cei doi principali aducători de cadouri - Moş Crăciun şi Iepuraşul - şi-au pus în cap să-mi găsească jumătatea. Dacă despre ideea de jumătate a primului dintre ei am povestit deja, nu văd de ce aş trece-o sub tăcere pe-a celui de-al doilea. Întru realizarea planului, Iepuraşul mi-a prilejuit anul ăsta o întâlnire cu domnul Tarantino. Domnul Costel Tarantino Petrescu. Iată firul evenimentelor:

IR-ul meu (iepuraş relations) a primit un telefon pe ultima sută de metri a programului. Cum avem identificator de apel care arăta clar IEPURAŞUL, nu mică i-a fost mirarea când, în loc de sunetele specifice acestui animal, s-a auzit o voce de om!
IR-ul: Alo…
Dl. Costel Tarantino Petrescu: Alo, da, bună ziua.
IR-ul: Bună ziua… Cu cine stau de vorbă?
CTP: Sunt eu, aş vrea să-mi aranjezi o întâlnire cu Milf, am ceva pentru ea.
IR-ul: Ah, domnul Tarantino, v-am recunoscut imediat după urletele care se aud de la dvs. Ce mai faceţi?
CTP: Sunt OK, tocmai ce am angajat doi descreieraţi să se taie-n săbii… ştii, pentru zugrăveala de sfintele sărbători de Paşti. Am un miel pentru Milf.
IR-ul: Imediat vă fac legătura.
Eu: Bună ziua, nea Tarantino. Care-i treaba?
CTP: Dragă, uite, am păstrat special pentru tine un mieluţ. Pe Bilică. Special l-am păstrat, că l-a vrut şi Yolanda. Da ăsta era al tău.
Eu: Lasă, nea Tarantino, dă-l altcuiva, că eu mi-am luat deja. Ce să fac cu dublura la miel?
CTP: Nici să n-aud, acuma îi pun pe descreieraţii ăştia să-l înjunghie! E plăcerea mea! Măcar juma de Bilică, altfel mă supăr.
Eu: Bine, hai, jumate…

A doua zi aveam întâlnire cu nea Tarantino în faţa biroului. A apărut c-o sacoşă de rafie, închisă pe cât se putea cu fermoar. Când s-a apropiat, nu m-am putut abţine şi-am exclamat liric: Dar ce cap frumos răsare! E al meu, al meu e oare?
CTP: Cum nu, Milf? Al tău e tot! Faci o ciorbă din tot capu lu Bilică, mmmm… o minune! Numai capu e întreg, c-am zis să se vadă frumos din sacoşă, în rest e doar jumate, cum ai vrut. Vezi ce te iubesc eu pe tine? Partea lu Yolanda n-are cap, da ei i-am dat organele.
Eu: Mulţumesc, mulţumesc.
CTP: Vezi dragă că ţi-am mai pus şi nişte ouă acolo, de la găina mea, special!

N-am mai îndrăznit să-l întreb, dar sunt convinsă că pe găină o cheamă Uma. Am plecat repede, nu că n-aş mai fi stat la vorbă cu nea Tarantino, dar un căţel deja dădea târcoale capului de Bilică, încercând să şi-l facă prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate