luni, 19 aprilie 2010

Moda căcatului la purtător

Tocmai când mă bucuram c-am scăpat de moda pantalonilor cu căcat în ei, răpusa de moda colanţilor (cu varianta lor masculină - blugii morcov), am constatat cu tristeţe că pantalonii cu căcat în ei au renăscut din propriul căcat.


Pantalonii cu căcat în ei, pentru cine nu ştie, sunt acei pantaloni cu cracul lăsat mai mult sau mai puţin, creând un fel de marsupiu posterior, un marsupiu necesar probabil pentru oamenii de căcat care dau căcat pe afară de plini ce-s de căcat. La început au apărut sub o formă mai sport, pantalonii cu căcat lights le-am putea zice, un fel de şalvari greşiti pentru hipsteri oligofreni.


În această primăvară însă pantalonii cu căcat au explodat cu căcat cu tot într-o bogăţie de materiale şi culori. Mai nou există blugi cu căcat în ei, chiar combinaţia horror blugi morcov cu căcat în ei, pantaloni de training cu căcat în ei, pantaloni scurţi cu căcat în ei, salopete cu căcat în ele, probabil şi pijamale. Şi mai trist, dacă până recent îi purtau doar unele hipsteriţe borâte, acum îi poartă şi bărbaţii care vor să semnalizeze că-s plini de rahat .


Sunteţi de căcat în pula mea. Cu căcat în voi. Aşa să stiţi. Toţi care purtaţi asemenea zdrenţe!


10 comentarii:

  1. Deduc ca ai fost la chestia aia cu barbati eleganti pe twittar, gen ?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, da am intrat pe blogu ala elegant, de-l dadusi tu de cateva ore:) pe twitter.

    RăspundețiȘtergere
  3. petrov, tu zici de pantalonii cu curu lasat care par ca te-ai cacat pe tine sau de aia cu culoarea cacatului in dreptu curului care par ca te-ai cacat pe tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze, n-am citit atent. evident raspunsul e da.

    RăspundețiȘtergere
  5. ostape, de primii vorbesc, aia cu rezervor de cacat la cur.

    tocmai mi-a zis mo ca exista si pantaloni cu cacat in fata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cînd am văzut prima oara pantalonii aia pe o fîţă de un metru jumate, am zis c-o fi pierdut un pariu designeru. In momentul ăla îmi doream să fiu eu ăla care a cîştigat pariul, mă.. căcam pe mine de rîs :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Plin de cocalari.Şi mai e fenomenul imitaţie piele-latex.Urmează pantaloni de latex pe crac şi căcat în pungă de latex la fund.

    RăspundețiȘtergere
  8. asta suntem... iti dau un link catre o poza reprezentativa: http://razvratirea.blogspot.com/2010/04/vai-steaua-noastra.html

    RăspundețiȘtergere
  9. domnu, aci era vorba de moda, nu de politica.

    RăspundețiȘtergere