luni, 12 aprilie 2010

Pizda, Foca, Libertatea!


Mă urc scârbit în autobuz. În faţa mea, o pizdă îşi întinde tentaculele peste locul de lângă ea cu intenţia vădită de a-l ocupa pentru cineva care urma să urce. Îi urăsc pe idioţii care fac faze de-astea. După două staţii, urcă o muiere tânără de vreo 130-140 kile, legănându-se ca o focă pe gheaţă . I se adresează veselă pizdei cu tentacule:


“M-ai văzut? Hihi!”


Cum pula mea să nu te vadă, mă gândeam, toată lumea te-a văzut băga-mi-aş pula, n-am mai văzut nimica în afară de tine, mă simt ca la eclipsă!


Foca se înfige-n locul de lângă pizda cu tentacule. Pizda cu tentacule scoate o Libertatea din care se revarsă o sumedenie de litere roşii, ţâţe, pizde şi buci gălbui înspre ochii mei încercănaţi şi scârbiţi. Trecem pe lângă catedrală, pizda lasă ziarul cu pizde şi-şi face o cruce amplă.


Florian Bichir îşi freacă mulţumit mâinile.

23 de comentarii:

  1. Ţîţa, roca, Cluj-Napoca.

    RăspundețiȘtergere
  2. ovi, foarte bun postu asta.

    marghioala? sa-ti trag la muie in cur si sa ma pish pe albul ochilor tai

    RăspundețiȘtergere
  3. Cemah? Stiu ca ti'a fost dor de mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce crezi ca te iubeste cemah asa mult?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu-i prost bre deloc, are el defectele lui, numa prost nu e.

    RăspundețiȘtergere
  6. atunci e vulcanic. iti place cemah ca ti-am zis vulcanic? ii ca si cum ti-as fi spus catolic.

    RăspundețiȘtergere
  7. ostape, cemah nu-i ca noi, nu sta sa citeasca aci toata ziua, are o placere sa-si bage pl in marghioala, cine stie de ce. ne putem doar imagina, adica eu pot sigur.

    RăspundețiȘtergere
  8. ii evident ca nu-i ca noi. tocmai de-aioa ziceam ca-i prost.

    RăspundețiȘtergere
  9. bai nu e, crezi sau nu treaba ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. ba, petrove, maine lucrez!n-am timp de iesit! scuza-ma ca cemah ii prost si n-am timp de iesit!

    RăspundețiȘtergere
  11. ti-e dor de ieseala? nu te scuza pentru chestii independente de vointa ta si nu critica ce nu intelegi=))

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ca bine. Singura scuza alu' cemah e ca are o boala incurabila. Sau ca e paralizat de la briu in jos. Sau ceva grav si ireversibil. OAmenii handicapati sunt hateri. Eu ii acord prezumtia de nevinovatie in ceea ce priveste prostia oarba. Si compasiunea mea in cazul ca e suferind. Inca.

    RăspundețiȘtergere
  13. hater ma enerveaza la fel de mult ca gamer. ce plm e aia hater ca cemah sigur nu e aia.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar mai putea fi un personaj imaginar schizoid. Pe mine ma enerveaza roacker.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sexul, care este sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ah, da. Ar putea fi o pizda proasta. Da' nu era'n discutie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pan'acu' el a fost ala care si'a exprimat fanteziile cu mine in repetate randuri cam pe peste tot unde'a avut ocazia. La mine e ceva latent. Este dorinta mea launtrica ce ma macina pe zi ce trece. Da' nu las sa razbeasca.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu, e micul nostru secret, Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  19. arbaitmachtfraieri29 mai 2010, 05:04

    Apropo de cruci in autobuz. Mi-am adus aminte de o scena interesanta intamplata in cluj, in 30, la capat de grigorescu. O babeta a urcat cu o sacosa si nu mai avea loc, iar cu mana libera se tinea de bara. Iar in curba de langa biserica isi face o cruce si iisus o ajuta sa isi ia zborul prin autobuz. Jesus iti da aripi.

    RăspundețiȘtergere