joi, 1 aprilie 2010

Soioşii pulii mele


Cât de departe merge prostia publicitarilor români? Dar cea a firmelor de afară care intră pe piaţa românească? Răspunsul este simplu: departe, foarte departe, dincolo de nori chiar.

Ultimul exemplu: şamponul Syoss. Chiar n-a observat nici unul din cei de mai sus cât de mult seamană numele acestui şampon, la scriere şi pronunţie, cu cuvântul SOIOS din română?

Poftă bună la “pulla mya” şi să vă spălaţi apoi pe dinţi cu pasta “kakat”, dobitocilor!

(n-am găsit deocamdată reclama pentru România pe youtube, dar am pus una oarecare pentru exemplificarea pronunţiei)



">


13 comentarii:

  1. N'am avut rabdare sa vizionez pana la sfarsit. Da'i dracu' de soiosi cu samponu' lor! Chiar n'a observat nimeni ca gheiu' asta seamna izbitor cu Jonathan Rhys Meyers? Da. Acest clip mi'a stricat toate fanteziile cu el. Inclusiv pe alea cu aspiratoru', lustra si poneiu'. Te urasc, Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine plta cumpara samponu' asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. rismaiers ala?

    ai rabdare, is destul soiosi in romania, abia acuma l-au lansat=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa zic cu arhi? Mi'am adus aminte ca pusese el o poza cu gelu' intim "on-line" pe jumate goala. Cre'ca o sa fie un cumparator fidel de sampon d'asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. arhi l-ar ridica pe culmile superlativului

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, daca as avea blog as face o campanie, astfel incat el, reprezentantul publicului tinta de la noi sa fie protagonistul reclamei romanesti. In felu' asta Petrov o sa gaseasca mai usor filmuletu' pe iutub, eu o sa pot reveni la fanteziile mele si hepihepi gioigioi peste tot in lume.

    RăspundețiȘtergere
  7. hepatita cronica duce la ciroza, arhiciroza. herpesherpes gioigioi

    RăspundețiȘtergere
  8. da, numa ca va reamintesc: acest arhi se spala cu syoss la pula.

    RăspundețiȘtergere
  9. Căcat am cumparat soios din ăla,e o panarama.Nu îți face nimic la păr.Cel puțin la ăla din cap, pe floacă nu l-am testat dar oricum așa reclamă așa șampon.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce plm te asteptai sa-i faca? sa-l faca soios?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu cesa zic. Mise pare ca seamana mai mult cu SYOSS la cum se scrie.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate