duminică, 23 mai 2010

Câinele poliţist


Ne aflăm în Hipsterland aka Scamatori-Napoca pe promenada de pe malul Someşului, lângă Parcul Iuliu Haţeganu, unde hipsterii cu fulare de lână merg pe role de mână în luna lui mai.

Mulţi câini plimbă oameni în zonă şi se cacă pe tălpile lor. Eram cu Mo, iar aceşti câini ne-au prilejuit următorul dialog (discuţiile despre hipsteri altădată):

Io: Bă, tie-ţi plac câinii lup?
Mo: Băăă …………..
Io: Mie îmi par nicicum, aşa cinstiţi cumva.
Mo: Da, şi proşti. Gândeşte-te că lucreaza în poliţie ce pula mea!
Io: Da, corect!

9 comentarii:

  1. Sunt printre cei mai destepti caini. Se pisa la desteptaciune pe un dalmatian, soricar, buldog, sau caine d'ala gen Azorel, cu par sarmos. Aia mi se par cei mai prosti caini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dr. A, ce fel de gluma e asta? =))

    RăspundețiȘtergere
  3. gabi, ce te pricepi tu la caini, ai avut multi la viata ta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. @MILF
    Pai no, intreb si eu ce catzi prin cacatzi la Cluj? nu-ti mai ajunge aia de la bucuresti :D ?

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa fac la cluj... traiesc. ca si la bucuresti. e drept, la cluj traiesc prin Petrov si la bucuresti prin Milf =)) nu-s bre la cluj.

    RăspundețiȘtergere
  6. Petrov, eu am avut un singur caine cand eram mic, dar vecinii din aceiasi curte cu mine au tot schimbat la caini. Acei caini erau si ai mei si am stat in preajma lor. Lupul mi s-a parut deosebit, rotweilerul la polul opus. Iar cainele cu par sarmos e doar la misto.

    RăspundețiȘtergere
  7. cu fular? role? caine?

    si io merg pe-acolo ca e frumos.

    RăspundețiȘtergere