vineri, 14 mai 2010

Ecce pula mea!


M-a întrebat cineva dacă merg la concerte. Nu mai merg. Nici nu-mi place să călătoresc. Ies în oraş ca-ntr-un parc de distracţii. Mi se întâmplă la o ieşire atâtea lucruri câte li se întâmplă colegilor mei într-un an întreg. N-am nevoie să merg nicăieri să mă distrez. Distracţia e acolo unde-s eu, când vreau eu şi dacă vreau eu. Distracţia nu se găseşte cu harta. Distracţia sunt eu. Ar trebui să fiu trecut la obiective turistice. Vi se pare c-aţi înteles, aşa-i? Aţi înteles cât am vrut eu, adică fix pula.

(Acest post a fost scris pentru concursul de PA organizat de Trilema.)



15 comentarii:

  1. nu vreau sa te las fara 300 de lei; nu particip :)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti de treaba in plm de bogat!

    RăspundețiȘtergere
  3. kaos mu, kaos mu, tu esti darnic si esti bu!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma, voi doi... nu aveti sens in concursul ala, pentru ca sunteti prea buni (no kiddn') - e pentru icsi nu pentru Ostap @ the fucking relatives; parerea mea (BUna)

    RăspundețiȘtergere
  5. sensu e banu. nu ma costa nica sa pun link spre trilema la un post care a fost scris fara a ma gandi la concursu ala. cemah mi-a sugerat.

    RăspundețiȘtergere
  6. e de kk sa inghesui in 500 si ceva de caractere (si doar atat) o poveste... pula mea vrea sa mai adauge in caracter dar regulamentul interzice... de cand are literatura cutuma ma?

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) =)) de multa vreme. bine, exista si hipioti ai literaturii ca tine, dar inca nu s-a inventat un woodstock in domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  8. bai kaos, iti zisai deja, am scris textu, care s-a intamplat sa se incadreze aproape perfect in cerinte. data trecuta l-am scris special pentru concurs, acuma nu.

    e un exercitiu de scris foarte bun oricum, chiar daca nici io nu-s de acord ca jucaria asta numita PA poate fi gen literar independent.

    RăspundețiȘtergere
  9. @MILF : io-s mai degraba un proto Elvis... hihi
    @PETROV : bai, fie...

    RăspundețiȘtergere
  10. kakatos, ma pish pe porecla ta de copil prost!

    RăspundețiȘtergere
  11. Kaos: asa batran esti? nu-mi spune ca ai statuie pe Insula pensionarilor din IOR!
    vezi cum esti? nici macar nu ma pot certa cu tine

    RăspundețiȘtergere
  12. @MILF : am crescut la ratzaria aia ma din spate din Ozana, dupa livada de nuci, o stii? se juca table pe bani...

    RăspundețiȘtergere
  13. draga Kaos,
    ma scuzi ca-n seara asta n-am pofta de postmodernism diluat. pana data viitoare (cand poate o sa am), ia tu tricoul ala vechi cu "Tu mi-ai dat o palma Nu mi-ai dat-o tare Dar inima mea Poarta suparare"

    RăspundețiȘtergere
  14. @MILF : wow! esti smecher ma... hihih

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-ai amintit de asta :D
    http://www.youtube.com/watch?v=O-kHB2fWUS8

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate