luni, 10 mai 2010

Nervi de primăvara


- găina cu coafură de găina, Ana Maria Prodan, această cotcodăcitoare atotştiutoare şi ubicuă; şi din cauza ei nu mă mai uit la tv;
- pizdele proaste care umblă cu pungi de hârtie pătrate sau dreptunghiulare de la Zara sau alte firme de firmă pe post de poşetă;
- pulele proaste, ciudaţii aparent normali, din capul cărora răsare brusc o şuviţucă împletită, o codiţă ca de şobolan, cum se făceau pe vremuri la Sighişoara; manca-mi-aţi pula de scamatori hipsteri vopsiţi!
- munca, munca, munca, oribila muncă ce m-a ales;
- poliţia primăriei şi gardienii publici, aceşti inutili în formă de uniformă, amendatori de vanzători de seminţe, flori şi porumb;
- băgătorii de seamă tot mai mulţi, care simt nevoia să comunice direct cu pula mea
- ................................................

Vreau să-mi pun fruntea pe o fereastră rece de tren.

24 de comentarii:

  1. creca in catavencu scria cineva foarte inspirat ca anamaria pulii are o coafura care seamana cu o colonie de tenii

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi par pene de gaina sau fazan.

    RăspundețiȘtergere
  3. cand e vorba sa faca rau, oamenii spera... ti se intampla si tie...

    RăspundețiȘtergere
  4. ba da la voi la liceu nu va invata logica?

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa ce o sa termini generala, o sa afli, don't rush

    RăspundețiȘtergere
  6. bianca drăguşanu, altă clasică in viaţă, a spus despre anamaria prodan că "toate perfectele alea, alea cu castraveţi in cap".

    pune-ţi capul pe o şină de tren, e mai rece.

    RăspundețiȘtergere
  7. Deh ...
    Lasat par lung, full option, culoare deschisa (bate spre blond... ideal vara, si tine de cald iarna (cheltuieli mici de intretinere), caut chiriasi :P
    Si in legatura cu post-ul ... cred ca pula ta e cea mai fericita... (cel putin a mea e foarte ok daca e bagata in seama sau noah ... alte gauri)

    RăspundețiȘtergere
  8. par lung blond? cine plm?

    alte gauri, alte incaperi...

    RăspundețiȘtergere
  9. da, mi-am gasit chriasha. nu stiu de unde stii si tu de faza, probabil vbesti pe mess cu zoli.

    umbli prin bulgakov?

    RăspundețiȘtergere
  10. era si greu, avand in vedere ca ti-ai facut blog, pe care l-a dat groparu pe twitter, cand inca aveam rabdare sa citesc ce scria el pe blog.

    nu vorbesc pe mess cu zoli, zoli fiind rastaman?

    in bulgakov merg foarte rar, mai ales d ecand mi-a zis un ungur de treaba cu spume verzi la gura: futa-va dzo de romani!

    RăspundețiȘtergere
  11. asa se manifesta rabia la ungur. spume rosu alb verde la gura. la romani simptomele is ca se apuca de cantat desteapta-te romane si pusca si cureaua lata.

    RăspundețiȘtergere
  12. din pacate ungurii astia nationalisti au impresia ca labele alea de baruri in care atarna ei is proprietatea lor. is mai multi nationalisti unguri in cluj decat romani, de aia ambitiosi si mustaciosi manca-mi-ar pula de javre!

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta cu pungili de la Zara e relativ de când lumea şi pământul sub unghie: http://atreiapersonalitate.blogspot.com/2009/09/fashion-lifestyle.html

    RăspundețiȘtergere
  14. n-am pretins ca am observat io primu, am incercat sa zic asta si pe blogu ala da nu-mi mergea butonu de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si trenul sa duca unde?

    RăspundețiȘtergere
  16. ca sa citez din mafia "sa traiasca linistiti, udneva in alte locuri"

    RăspundețiȘtergere
  17. huo mă mai uşor cu şovinismul, ce plm....

    in viaţa mea nu mi-am luat injurături de la un ungur.

    RăspundețiȘtergere
  18. nu e vorba de sovinism, nu suport dobitocii ultranationalisti nici de-o parte nici de alta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ete'l p'ala de'a insinuat ca's curva cand io eram doar sensibila si mistica. Sa'mi spuna si mie cineva cum a ajuns kaos moon aici.

    RăspundețiȘtergere