vineri, 7 mai 2010

Old school

A trecut azi pe la mine un fost coleg de serviciu. Are în jur de 60 de ani şi e unul din cei mai mucaliţi oameni pe care-i cunosc. După ce ne-am pus la curent cu ultimele noutăţi, am vorbit, evident, despre criza pulii şi despre cât caştigam mai demult. Ajungând la anul 2008 (cand el deja se mutase de la noi) mi-a zis:

- Crede-ma, Petroave, că am pus într-un cont de economii 150 de milioane în anul ăla. Şi asta FSN!
- Cum pula mea FSN?
- Fără ştirea nevesti-mii!

14 comentarii:

  1. MILF a publicat o discutie a lui Petrov sau cum plm? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. exact, iar eu sunt petrov acuma si scriu de pe contu lu milf.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va jucați voi co "cookie"-urile da nu-i cazul sa le ingerați ele fiind strict pentru administrare lu blogu.

    PmS: chestia cu pus 10% deoparte e obicei bun. Când n-aveam nevasta puneam și 40%.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca milf si petrov e un schizo maniac care incearca sa ne duca`n teroare. :))

    fsn...ahaha.tare domnu`.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta era si sfatul unui fost patron, nu spune niciodata sotiei cati bani castigi, chiar si cu riscul de a te lasa pentru un altul mai sarac. Cred ca era patit.

    RăspundețiȘtergere
  6. bai... eu va zic ce stiu eu: milf e in bucuresti! si chiar e milf! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. super glumet prietenul tau.am ras de m-am pisat pe tine.si mai taie un zero din suma aia, ca prietenii tai par a fi vanzatori de telefoane la colt de strada, nicidecum genul care pune deoparte 4000 euro pe an

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihai: bai, esti incredibil de sigur pt unul cu dileme, inconstantule :D

    @ultimul, dar si cel din urma: bravo, ma! esti un bun convertor.

    RăspundețiȘtergere
  9. ba, nahui, esti tot mai simpatic in atipatia ta simulata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Idinahui, nu mai fi asa ironic cu vanzatorii de telefoane. Eu stiu pe unu' care si-a pus deoparte chiar o nevasta, tot FSN.
    Si asta in 2009-an de criza!

    RăspundețiȘtergere
  11. @petrov citesc blogul asta pentru rarele postari ale lui cemah si milf.pentru mine esti un fel de n-ai mai fi, pentru altii cred ca esti o centura cu pula folosita in exces
    @costi toti vanzatorii de telefoane pe care ii stiu sunt tigani infractori, iar din punctul asta de vedere chiar sunt xenofob(as impusca toti tiganii) asa ca intelege-ma si tu..

    RăspundețiȘtergere
  12. nahui, e bine ma ca ne citesti ce plm sa zic. ma pis pe parerea ta. deocamdata n-ai debitat nimic interesant pe-aci ca sa contezi.

    RăspundețiȘtergere