marți, 18 mai 2010

Petrovcentrism (Micile bucurii ale vieţii 2)


Cu petul de 2 litri de Timişoreana-n stânga şi-n dreapta cu halba marca Ursus, furată de I. de pe Piezişă în minunata noastră studenţie, m-am aşezat la birou pregătit pentru o delicioasă beţie on line. Facebook, twitter, forumuri, bloguri… toate dejecţiile virtuale au intrat pe poarta deschisă a sufletului meu cald. Hei, hei, suflet fără chei… de pulă să mă iei!

Winampul a pus Where is my mind, The Pixies.

Vrând să dau gata a doua halba am ridicat-o deasupra capului şi am lăsat să se scurgă ultimele picături galbene amestecate cu spumă albă direct în gâtul meu cu privirea fixată în fundul translucid al halbei prin care se vedea cerul ca o reflexie de pişat îngheţat, eu având biroul la geam. O dulce ameţeală m-a cuprins de la bere şi/sau de la poziţia capului lăsat mult pe spate şi am simtit că toată lumea se învârte în jurul meu, pentru câteva clipe rămânând blocat, cu ochii pe fundul halbei ridicate, ca un meteorit parcat într-un crater. Magic! Am fost şi io buricul pământului până la ultima picătură.

13 comentarii:

  1. Si eu cam la fel am facut, doar ca in loc de Timisoreana la pet am avut un Amstel facut in Spania. Cumparat din Cora pentru numai 4,7 lei.

    Am ajuns sa comunicam pe bloguri si facebook. Vai de pula noastra. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. si cum plm te-ai uitat in el? nu te-a orbit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am uitat in el. Doar am baut bere si am citit comunitatile online. Nu sunt inca atat de initiat la tine ca sa vad nush ce fundul halbei.

    RăspundețiȘtergere
  4. aveam ceva prieteni care o ardeau asa jucand wow vineri si sambata noaptea pana la orele matinale cu pet-ul de bere in fata monitorului. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. pai atunci n-ai facut ca mine ma pl. tu ai baut bere ca un taran. decat. =))

    RăspundețiȘtergere
  6. mihai, io nu joc jocuri, adica nu din alea.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca ai fi baut guinness aveai acum o bila alba ;)
    in schimb ai puleti care joaca wow si comenteaza pe aici

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) ma nahui, nu stiam asta, ma, despre ghines. cum dracu? bai, incredibil cum afecteaza alcoolul! si cealalta ramanea normala sau se albea si ea in timp?

    RăspundețiȘtergere
  9. cealalta se innegrea daca nu futei de minim 3 ori pe zi.si nu orice.MILFi

    RăspundețiȘtergere
  10. pai vezi? de-aia e timisoreana superioara. cand n-ai "MILFi" langa tine, timisoreana e ca cioran: iti arata nu ca esti singur, ci singurul =))

    RăspundețiȘtergere
  11. prea mult patriotism.mai taie din el, da-l dreaq!
    a si inca ceva.daca imi spui cine a fost idinahui, iti ofer un weekend in delta pe hotel plutitor.poti sa vii cu cine vrei tu.si sunt foarte serios acum

    RăspundețiȘtergere
  12. pai io, bre? io beau? ce patriotism?
    cat despre partea a doua, ma ierti ca nu ma tenteaza invitatia. insa, de dragul discutiei, nu stiu CINE a fost, stiu ca inseamna ceva de dulce :D

    RăspundețiȘtergere