marți, 1 iunie 2010

12 scaune (o zi din viaţa lu' Milf)


Ieri am ieşit de 12 ori. De 3 ori din casă, de 2 ori de pe mess, de 3 ori câştigătoare împotriva calculatorului, o dată din joc, de 2 ori la geam şi o dată din cadă.

(Dacă aş fi dat vreun examen, sigur m-ar fi trecut, că-s deşteaptă şi în formă.)

Dacă tot am avut chef de ieşit, am zis să-i fac o vizită (neanunţată) lui Paul, dar am făcut căcatu' praf. Nu era acasă şi m-am văzut nevoită să fac drumul înapoi jumate de Bucureşti. Am ajuns greu, din cauza unor crampe. Musculare.

Acasă, nervoasă din cauza lui Paul, m-am apucat să frec buda (că aşa fac eu când am draci). După ce m-am calmat, am băgat un X şi 0 cu calculatorul. Pe care l-am bătut. Un joc de rahat, prea simplu. Apoi m-am uitat pe geam la ploaie (ce vreme căcăcioasă!).

Pe messenger nimeni. Interesant. Mă mai uit la statusuri şi găsesc unul "Good shit".

Ziua e pe sfârşite. (Timpul trece repede când te iei cu treaba). Epuizată, merg să-mi fac un duş. Dau drumul, apa maro. O las să curgă cât fumez o ţigară. Îşi revine, termin repede, mă şterg şi mă bag în pijamaua cu ursuleţi.

Adorm pe burtă (ca de obicei).

12 comentarii:

  1. deci nai tzatze mari. Mister elucidat.

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, animaloo, poate are tate mari si ii grasa.
    esti grasa, milf? (oricum stii ca io te iubesc pentru altceva)

    RăspundețiȘtergere
  3. (stiu, pt. banii mei)
    evident ca-s grasa si batrana. da tate mari n-am! sa fie clar

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu pe cineva care ar fi terminat textul asa:

    Dau drumul. O las să curgă cât fumez o ţigară. Îşi revine, termin repede, mă şterg şi mă bag în pijamaua pe care scrie "ursuleţi".

    RăspundețiȘtergere
  5. pe care scrie ursuletii, atentie la i-uri :D

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. eu sunt "cineva"... hihih
    2. Apa era maro de la "good shit"
    3. intrebare : te-ai culcat pe burta... a cui?

    RăspundețiȘtergere
  7. tu esti "cineva" numai pentru Ostap :D
    (si in aceeasi idee: sub mine nimeni. daca-ti amintesti tu ceva...)

    RăspundețiȘtergere
  8. @MILF : daca aveai tzatze mari imi aminteam

    RăspundețiȘtergere
  9. inteleg. tatele mari sunt pe post de madelaina la tine, acest proust in cautarea trupului pierdut

    RăspundețiȘtergere
  10. @MILF - 12 scaune? dar ce ai mancat draga? :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate