miercuri, 16 iunie 2010

Aerul umple capul gol


Stau la coadă la cantina studenţească imun la glumele retarde ale studenţilor din noul val. Studenţi cocalari 100%. Haine total greşite, mutre arborând zâmbete tâmpe de microbişti, amatori de formula unu, programatori, sportivi grobieni, reflexe de lănţic de aur la baza gâtului. Parcă aş vrea un sniţel în pula mea. Mă topesc, curg apele pe mine. Se adună între buci, până la coaie nu se opresc. De-abia mă ţin pe picioare. În ditamai cantina sunt deschise două geamuri, aer conditionat din pulă! O bucătăreasa-servitoare ne zoreşte. Poftiţi, poftiţi! Permanentul roşcat iese îndrăzneţ de sub o bonetă făcută parcă dintr-un rest de perdea. Cocalarii glumeţi fac glume legate de aerul condiţionat. Boneta se schimbă brusc la faţă:

“Iar ai deschis geamu’, mă? Închide-l că mă dor spatele!”

Cât pula mea o să mai aud refrenul ăsta? Închide geamul că-i curent în autobuz, închide geamu’ că mă trage curentul, închide uşa că-i curent....

Închideţi voi ochii odată în pula mea!

16 comentarii:

  1. Ciobanul romanesc, doar stii, e atat de destept incat respinge indignat toate prostiile prostilor astora de americani si occidentali.
    Ar trebui scris un tratat pe tema rezistentei romanilor la civlizatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai io ce fac aci, domnu veone? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) campanie pt conservarea valorilor romanesti in propria transpiratie

    RăspundețiȘtergere
  4. cu exceptia lui obama, da' ala nu-i american, e baschetbalist

    RăspundețiȘtergere
  5. critica ratiunii pure... in locul tau, nu scriam pe blog, deschideam geamurile si dezvoltam o frumusete de caft...

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, one of the best read posts so far.

    RăspundețiȘtergere
  7. tare viteaz esti tu kaos, parca te si vad c-un polonic in mufa =))

    RăspundețiȘtergere
  8. "Haine total greşite"- ce bine ca sunt unii sa ne spuna cum sa ne imbracam.


    si tu in timp ce erai student la UBB sau Poli sau unde pula mea, cu siguranta era cineva la 2 metri care se uita la tine si gandea exact lucrurile pe care le gandesti tu acuma.

    RăspundețiȘtergere
  9. draga andreea, te rog nu te supara pe mine prin asociatie cu muile luate de la ostap pe blogu loretei. da?

    interesant, ia sa vedem daca ghicesti la ce-am fost student.

    accelerata mai esti. ti-a venit ciclul sau ce plm?

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am intrat azi la lorena. s-a intâmplat ceva?


    cred ca ai fost student la Litere si esti mai mare ca mine. eu 27.

    RăspundețiȘtergere
  11. pai nu azi s-a intamplat.

    is mai mare ca tine - da. litere - nu. ise - da.

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar, l'a vazut cineva pe Ostap azi? Cineva? Oricine? Creatrix, daca'l vezi, poti sa'l sudui putin si din partea mea. Da' tiganeste asa, cu dezacorduri, stii? Ma rog, daca nu poti asa, merge oricum. Si spune'i sa nu ma caute ca nu vreau sa vorbesc cu el. Dupa care ii mai zici ceva de urit.

    RăspundețiȘtergere
  13. creca-i in drum spre Otv, sub forma de serial

    RăspundețiȘtergere
  14. profu meu foto zicea mereu ca fobia principala a romanilor e curentul.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate