miercuri, 30 iunie 2010

Cică n-am


M-am tot lovit în ultima perioadă de o interdicţie absolut cretină: n-am voie să zic "(în) pula mea". Da' de ce? întreb eu, intuind feminin o discuţie stupidă despre bine şi rău, frumos şi urât. Plictisită de scârboşeniile astea despre care ai crede, naiv, că nu mai pot fi subiecte de conversaţie după primii 7 ani de viaţă, eram pregătită să dau replica salvatoare "sugi". Pentru o pocăială hard core, aveam pregătit un "sugi pula la puterea infinit ori infinit". Când colo, ce să vezi? N-ai voie în plm să zici în plm că tu n-ai pulă!! Mă piş pe ea de intuiţie feminină, că asta n-a intuit-o. Şi mă piş si pe Neti care e o pizdă farsoare şi eronată şi bate câmpii despre capacităţile mele extrasenzoriale. Muie Neti, dracu te mai crede!

Cum adică, mă? De-aia n-am eu voie să zic? Păi bine, mă, aşa nici "futu-ţi dumnezeu' mă-tii" n-are voie nimeni să zică, fiindcă dumnezeu a murit. Adică nu mai e. Orice om modern ştie asta, în pula mea.

Pot să bag un "deci"? Că urmează o concluzie de viaţă. Deci, credeam că nu există ceva mai stupid şi mai retard şi mai greţos decât blabla-urile moralizatoare. Când eram mică şi astea nu mai aveau efect, că mă plictiseam şi începeam să cânt în mijlocul lecţiei de educaţie, ai mei inventaseră un captatio perfect, la care puneam botu' imediat: "Ţie ţi-ar plăcea dacă ar veni un uriaş şi ţi-ar face/zice..." de obicei ce făcusem sau zisesem rău. Uriaşul ăla era cel mai tare profesor de bune maniere. Ei, argumentul ăsta cu pula mea lipsă, care, ea, aşa în contumacie, îmi interzice să folosesc expresia, e mai stupid chiar şi decât uriaşul ăla. Mai ales că nu mai am demult 7 ani.

De când are "pula mea" legătură cu pula? Ca parte anatomică, zic. Îşi imaginează cineva vreodată când aude "mai du-te-n plm" că merge, aşa, cu paşi mărunţi ca de gheişă, spre un loc de pedeapsă, cum ar fi colţul camerei, unde îl aşteaptă pula ăluia de i-a zis şi se tupilează vinovat în ea? Vizualizează cineva normal la cap, în zilele noastre, pula interlocutorului în timp ce discută cu el? Condiţionează cumva anatomia (în situaţii neerotice) vocabularul?

Cum să mi se interzică mie şi nu lu' Despot! A auzit cineva vreun "în plm" mai dubios şi mai nelalocul lui decât ăla celebru al satanistului de la Viţa de vie? Că, eu una, n-am mai întâlnit ceva mai nefiresc şi mai penibil. Cred că mi se părea mai acceptabilă o scenă cu Despot purtând o coroniţă din năsturaşi şi moţul curcanului, alergând în reluare desculţ prin ploaie. Şi ăsta are pulă, na. Cred că şi Solcanu zice mai viril "la naiba". Acel "3 în plm" îţi dă impresia că parcă îi intrase un greier în pizdă, sau că duşmanul lui imaginar îl ciupea de sfârcuri. Şi ăsta are pulă, insist.

35 de comentarii:

  1. @MILF : am un prieten care are o vorba: "sezi pe pizda ta"... si io sed..

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le zic continuu celor care imi spun ca nu am pula sa mi-o bag doua lucruri:
    1. eu am cate puli vreau, sa mi le bag, spre deosebire de ei care au doar una, la alegere am, la discretie, fac iniminimainimo
    2. am oricum mai multe coaie decat toti barbatii la un loc, pe care i-am cunoscut, asa ca sunt mai indrituita ca ei, oricand, ca degeaba ai pula, dar esti eunuc.

    si da, baga-mi-as pula, nu are oricum legatura!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, despot ala a produs unul din cele mai nefiresti "in pula mea".

    ce nu sesizezi tu insa e sentimentul de emasculare care-i cuprinde pe barbati auzind acest "pula mea" in gura unei femei. e un fel de golire a pulii de semnificatia ei de organ sexual, ceea ce nu place tutror.

    RăspundețiȘtergere
  4. Milf... o sincera imbratisare.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @petrov emasculati sunt oricum, majoritatea. da-i in pula mea. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. femelelemele, tu traiesti in ceva rezervatie de metrosexuali sau ce plm?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă eşti căsătorită ai voie să zici "în pula mea" că o foloseşti pe cea a lu' bărbac-to. Şti cum e, în timpul căsniciei bunurile se folosesc la comun.

    RăspundețiȘtergere
  8. you may feel a little sting. thats pride fucking with you.fuck pride. pride only hurts. it never helps.

    RăspundețiȘtergere
  9. femme, i'll be watching you, plm, stiu engleza ce crezi? hehe.

    RăspundețiȘtergere
  10. bai milfo. E corect ma. PLM este masculin. e o injuratura strict masculina. Daca tu vrei musai si obligatori sa folosesti cuvantul pula, cand pizda tze mult mai la indemana, tre sa zici PLMC (pula/pulile mele comune).

    Deci plm!

    RăspundețiȘtergere
  11. bai, plm fiind mult mai folosit s-a golit de sens si si-a pierdut vulgaritatea. pe cand pizda mea nu e asa folosit, tocmai de-aia suna vulgar, ca inca mai trimite la pizda.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca iti mai reproseaza cineva asta si nici nu poti sa ii arati ca ai, macar arata-i unde o tii... cand o ai. :))

    Aceleasi urari de bine catre Neti.

    RăspundețiȘtergere
  13. petrov: aia nu e engleza, ba. e marselus wallace. wink.

    RăspundețiȘtergere
  14. cand o femeie zice "plm" e chestie de autoritate, nu de organ.

    la fel de tare imi place sa zic "coi".

    RăspundețiȘtergere
  15. femmeie,ce plm e cu glumele astea de pulp fiction?

    RăspundețiȘtergere
  16. casatz arate ce tare e ea.

    "am oricum mai multe coaie decat toti barbatii la un loc"
    deci barbati normali au numa doo.
    evident ca ea poa sa aibe mai multe cuaie: doo de fiecare gaura plus doo maini. Deci lejer 10. Daca se chinuie poa sa treaca de aceasta suma.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e vorba de asocierea concreta cu organu' sexual, cat de o asociere cam stricta cu masculinitatea. De asta ii dubios cand auzim, noi, astia de sex masculin, femei care spun 'in pula mea'. Depinde si de context, fireste.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mneah si io o bag la slang respectiv automatisme de limbaj. Mai ales ca un „ce/ pulaaa miaaa „ pe linga efectul de ventil iti subliniaza in mod elocvent frustrarea. Pula ca figura de stil, ce chestie, inca n´am baut nimic. Nu prea´i inteleg pe baetzii care argumenteaza contra, de parca s´ar evapora cite un mm din putzulica la fiecare pula iesita din gura de femeie. Bucurati-va ba, ca tre´sa intre ca sa poa´sa iasa.
    Pe de alta parte ma´ncurc in propriul rationament, ca daca ar veni unu´sa´mi zica „ba tu n´ai voie sa zici „mishto“, ca nu esti cioara“ as fi nevoit sa´l aprob. Nici „cool“ ca nu´s american, iar daca apelez la vocabularul clasic voi pierde o gramada de timp pretios ca sa explic comunitatii gay ca mi se falfaie de mandria lor. Roz.
    Da´ce nu inteleg eu neam, este cum posesorii autentici de pula se congratuleaza duios. Cum se umfla testosteronu´n cite un biscuite pe dunga, hop cu pula: „sa´ti dau muie, ba!“ acu´io inteleg ca vocabularul de puscarie, cu care ne asezonam conversatia, isi are originea in realitati necesare, da´pe bune, numa ´ideea ca mi´as plimba genipula prin gura altui mascul mi s´ar parea o pedeapsa atroce. In primul rind pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  19. de acord, mai putin ultima parte, care desi misto argumentata, nu tine pt ca intra sub incidenta primei parti. da' daca e sa reducem si la partea sexuala, de dragul discutiei, ala arata ca in orice conditii, chiar si intr-un context poponaresc, el ar ramane tot barbatu'.

    RăspundețiȘtergere
  20. Calea logică e întotdeauna calea care poate opune cea mai mică rezistenţă pentru că e deductibilă; părerile, afectivul sunt uşor de combătut.

    Băieţii protestează la un "în pula mea" venit de la o fată pentru că îşi permit să aleagă o cale logică, imediată care să conteste o atitudine a fetei pe care altfel nu ar putea să o conteste decât afectiv(printr-o luare de pozitie şi mai bagpulistă), deci mai uşor de combătut.Băieţii driblează inconştient, instinctual consecvenţa şi mută discursul din sfera afectivă în cea raţională pentru că fetele sunt prea proaste ca să îşi dea seama.

    q.e.d.

    Încă aştept întrebările pentru babă !

    RăspundețiȘtergere
  21. =)) =)) bine, ma. am promis si-o sa ti le dau. se vede ca nu esti ardelean =))

    RăspundețiȘtergere
  22. @femmeletale : ai o gramada de puli, o gramada de coaie, mai lipseste sa te catalogheze stiinta vreun peste abisal; apoi, ar fi fost minunat sa ai si nitica de minte... ma rog, de aia nu esti barbat... bine ca le zici continuu, banuiesc ca e coada la elocinta ta... in fine, injura misoginul, pula mea, e cel mai comod... asa imi bag pula in feminismul asta de doi lei cu care oboseste pana si oboseala de a-l tot etala precum chiloztii pe sarma...(spalati, i suposed)

    RăspundețiȘtergere
  23. continuare la 16:38
    mi´a adiat arsita din birou´sefului pe la ceafa si n-am apucat sa ma semnez, da´ce conteaza.milfo, tot de dragu´discutiei, nu prea´i inteleg nici pe copulistii care vizibil suprasolicitati intelectual in disputa cu cite´o copizda (de´a ta)flegmeaza argumentul suprem "muie, fa!" Adica cum, sexul oral ca act punitiv, de zici c´o flageleaza p´aia cu manunchiul de spermatozoizi pe limba!?(alternativ pe cerul gurii)Bai nene, io am avut de´a face cu gagici apocaliptic de proaste da´ daca fazele de ris le´am mai uitat, le ramin insa vesnic recunoscator pt momentele in care mi´au dat ocazia sa´mi desfasor virilitatea la maxim. Luam pozitia leguma si ejaculam.
    aehmm nici nu mai stiu de la ce m´am luat, in consecinta da´i in pula ta pe toti aia carora nule convine. De cite ori ti se scoala.
    (pt. conformitate: garcea´mi zice, da´ma´n pula ta)

    RăspundețiȘtergere
  24. bre kaose, ca ziceai de pesti... ia de coalea un loc c-un acvariu dragut in josu' paginii =))
    http://viataefrumos.blogspot.com/2010/06/o-mie-si-unu-fara-ceva.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma, (ah, ce scarba'mi e ca n'am diacritice cand simt nevoia sa le bag. o fi similar cu nevoia de a'ti baga pula si esti frustrat ca nu poti?) io cand zic "ce pula mea face cutarica si cutare si pe dincolo?" simt asa cum i se unple sufletu' persoanei respective de un manunchi de maciuci belite si erecte si cum rasare curcubeu' peste toate . Satisfactia e de partea mea. Dincolo de toate, e vorba de atitudine. Po'sa'ti bagi infinit pula. Lejer.
    Insa! Cel mai putin masculin, IN PULA CUI VRETI VOI, e sa folosesti in scris "plm" si "mm". Asta chiar e o laba mai trista decat cea mai trista laba. Denota, pe langa lipsa de pula si lipsa de coaie. Ori zici, ori nu zici. Chit c'o scrii, tre'sa'ti asumi. Sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  26. futu-ma ce filme ai marghi, te iei de prescurtari in plm. plm plm plm na.

    RăspundețiȘtergere
  27. :))
    rad si eu ca proasta la pula, mai ales ca am mai zis ca imi rezerv dreptul de a-mi baga pula cand si unde vreau :))

    RăspundețiȘtergere
  28. pulile femeilor au mai multa demnitate decat pulile masculilor :))

    RăspundețiȘtergere
  29. @kaos: ce m-ar face sa te aleg pe tine si nu pe altul, daca tot tre' sa iau la pula pe cineva?
    p.s.: sa ma fut in el de net, ca e a enspea oara cand incerc sa postez commentul asta, si imi moare la intrare.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cred că nu sînt singurul care observă că, atunci cînd spui "pulă" într-un post de mai multe ori, numărul comentariilor cresc simţitor.

    ionion

    RăspundețiȘtergere
  31. ce fac numarul comentariilor?
    si tu tot la pula ai venit, vad =))

    RăspundețiȘtergere