miercuri, 9 iunie 2010

Harap Alb


Am ieşit de la muncă în soare.

1. Un copil care de-abia învăţase să meargă se bâţâia pe trotuar în faţa mea, uitându-se cruciş ca o pisică saşie tristă şi amuzantă în acelaşi timp, cu ochii de-un albastru extrem de limpede, când la mine când la mă-sa care încerca să-i capteze atenţia pentru a-i face o poză cu telefonul mobil. Când o să creşti, ochii ăia nu vor mai fi amuzanţi.

2. O ţigancă cerşea stând în fund pe beton, c-un picior bronzat contorsionat dezvelit până deasupra genunchiului, luptându-se să-şi smulgă o unghie care atârna în degetul mare al piciorului. Discriminare? Mânca-mi-aţi pula!

3. O studentă pocăită cu batic mov, tricou oliv, fustă în carouri gri cu maro, ciorapi cu dungi orizontale roşii şi negre, bărbie scurtă, nepensată. Clovn metafizic.

I-am luat şi pe ăştia cu mine.

4 comentarii:

  1. foarte fain.

    clovn metafizic.

    transvestite aliens.

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahahah "Când o să creşti, ochii ăia nu vor mai fi amuzanţi."

    vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ca s-ar ridica la perfectiunea postului tau (e absolut bestial... printre cele mai bune pe care le-am citit anul asta), dar, asa, in serie cumva: Vanghele la Realitatea explica de zor ca nu a furat capela Lahovary in care si-a ingropat bunicul etc. La final, spicheritza ii zice: "Dumnezeu sa-l ierte pe bunicul dvs., noi ne intoarcem la jurnal"!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai prins bine aici cadrele vizuale. Mi-a placut cum i-ai "prevazut" viitorul aluia mic :))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate