joi, 10 iunie 2010

http://www.alejandro.ro/


Luişi, alehandroi, rafaeli, migheli sau huani le încing întrepicioarele cu pule plasate strategic pe monitor, întăresc mii de perechi de sfârcuri unice, aduc la viaţă insectare întregi printre intestine c-un simplu reply la un comentariu, dau tensiometrele peste cap, dereglează menstruaţii, hipnotizează hormonii şi desenează cu ei inimioare la un refresh, netezesc creiere pe care lipesc apoi postere cu URL-uri, transformă părul ars cu rădăcinile nevopsite în avatare cu bucle perfecte, emancipează zeci de himene timide la un singur post.

Din când în când, însă, traficul le scade brusc o zi - două. Asta se întâmplă când Luişii, alehandroii, rafaelii, mighelii sau huanii din cuvinte sunt înlocuiţi de băieţei firavi sau domni dolofani, exact ca ăia de lângă ele. Nu-i nimic. În zilele următoare traficul se dubează, la fel şi timpul pe site. Din spatele monitorului, realitatea e uitată intensiv prin lectura arhivei.

38 de comentarii:

  1. da' de mala mujeruri, marimaruri, izaure si betty-urile cele urate de ce nu zici? ha?
    cine imi arata o bloggerita frumoasa ii dau jumatate din imparatie si halba mea de bere ca s-o tie. (milfurile se exclud pentru ca is frumoase prin insasi definitia lor)

    RăspundețiȘtergere
  2. masculinistule, ce sarisi asa? pai asta era ideea principala?
    si am zis, bre, si de ximene, numa ca le-am transcris fonetic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ostap, Marghioala, I bet she looks bangin'

    RăspundețiȘtergere
  4. @dragos, you don't say!

    @milf, da, recunosc ca m-am ambalat. nu exista nici un blogger mascul frumos. aia frumosi is pe plaja la agatat babe avute. stai, ca aia nu is bloggeri ca nu stiu scrie. stai, ca pe mine nu ma cheama ostap.
    traiasca realitatea virtuala!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai ca io n'am blog! D'aia posed un fizic absolut naucitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. sper ca sti ce insemna milf chiar daca l-ai trecut la masculin. faptul ca asemenea situri le creste si la scade traficul nu ar trebui sa ne deranjeze deloc, de vreme ce nu imprumuta bytes din teava noastra si nici nu fura din traficul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu ce inseamna milf. inseamna ceva? eu am vrut numai sa nu para ca furam numele de la ilf si petrov, si-am mai bagat un "m"

    RăspundețiȘtergere
  8. Na, ca exista si bloggari pizdosi.
    E bunuuuut domnu' Cristi. Si e si frustrat de insurat. Si cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  9. ca sa nu mai zica lumea ca ling frumos, apropo de milfuri sau milfe (sa nu se supere cristi), iata dovada: http://www.irinabacaoanu.com/

    scuze de mass, spam, troll sau cum pula ii zice lu' treaba asta!

    tulai, silvie, ca am ajuns sa vorbesc singur pe bloguri. creca ma transform in marghioala.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. da, si mie-mi place Cristi. Cristi, la tine au trecut aia 3 ani sau mai tre sa astept?

    anuntati-ma si pe mine, bre, de razboaiele subtile. ca mai sa nu-nteleg intepaturile. noroc de intuitia feminina ca imediat am descoperit

    RăspundețiȘtergere
  12. da, cristi seamana cu tudor chirila si scrie un pic mai prost.
    uraaa, am fost cenzuraaaat! =))

    RăspundețiȘtergere
  13. ostap, esti invidios. toata lumea stie ca tudor chirila e foarte injurat si ca e la moda sa-l vorbesti de rau. ai vrut sa-l jignesti pe Cristi cu replica ta.
    data viitoare iei si ban, considera cenzura ca pe un avertisment.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ia, ia. S'a umflat malţu'n ostap. "Umpic" este o apreciere mult prea eleganta. Semana mai mult cu "domn de companie" ala. Are camesa, nu sufera comparatie. Si cine'i babaciunea aia moldoveneasca?

    RăspundețiȘtergere
  15. toata lumea vede ca tudor chirila scrie patetic, deci prost. nu am nici o problema cu cristi, da' sincer, chiar vad o asemanare fizica intre el si tudor chirila.

    RăspundețiȘtergere
  16. ba esti, si Marghioala cred c-a observat.
    @Cristi, mie-mi place de tine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ostap esti un viitor FILF, ursuz de pe'acu'. Am observat demult ca'l roade pizma.
    Cristi, mie nu'mi place de tine, io vreau doar sa te fut.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cristi, esti un beautifuck. Deci.

    RăspundețiȘtergere
  19. uite ma, ca omu petrov l-o ascultat pe dani mizerie. roooock!(nu-mi place cradle)

    B vine de la believe?

    RăspundețiȘtergere
  20. Bet yer ass.
    De la blogger, babaitule. Ceva ce tu n'o sa fii niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  21. asa, ambitioneaza-l, poti sa-i tragi si doua palme de alea ca la box =))

    RăspundețiȘtergere
  22. Tu ce faci aicea? Te crezi arbitru la tine pe blog? Pai stai asa, ca nu'i asa. Noi nu vrem sa ne'o punem d'un blog din respect, pentru ca v'am nimici din prima runda. Asa ca ne harjonim si noi pe unde putem.

    RăspundețiȘtergere
  23. De la Marghi pentru nasu' mare, fara numar, fara numar, fara numar.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu inteleg ofuscarea unora! Este jignire sa intrebi pe cineva daca stie ce inseamna milf? Definitia milf= Mother I Like to F*ck. Pentru cei obraznici: nu trebuie sa imi cititi blogul, nu am nevoie de asemenea cititori. Apropo scrieti aici ce v-a mai deranjat la comentariu meu?

    RăspundețiȘtergere
  25. Cristi: adică Mamăăăăă, vreau să fut sau Mamăăăă, imi place să fut? sau e o confesiune către mama ta (unde persoana a IIa e folosita impersonal, desigur)?

    RăspundețiȘtergere
  26. Ignor comentariile cu perdea sau fara. Nu tin sa imi arat muschi dar sa va feriti din calea mea. Parca articolul era despre traficul unui site.

    RăspundețiȘtergere
  27. Incetati cu prostiile! Intreb din nou: ce va deranjat la primul meu comentariu? Sau jigniti gratuit, fara sa ganditi?

    RăspundețiȘtergere
  28. cristi tu n-ai simtu umorului deloc, ce plm? nu ne-a deranjat nica.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cristi, tu esti feroce, zau. Te doresc. Nevasta ta NU trebuie sa stie. Pe mine m'a deranjat totul. Vrei sa ma pedepsesti? Fa'o!

    RăspundețiȘtergere
  30. mother do you think they'll drop the bomb?
    mother do you think they'll like the song?


    uuuuuu......... bebi......mama tre sa fac un zid!

    RăspundețiȘtergere
  31. uite, ma, ca nu tre sa fii neaparat gay ca sa-ti placa rozu (scuze, milf, de offtopic, nu stiu ce mi-a venit)

    RăspundețiȘtergere
  32. @Cristi: de fapt e "Mother I'd Like To F**k" si asta nu defineste acronimul "MILF", doar indica de la ce cuvant vine fiecare litera.

    @restu' lumii: scuze ca m-am bagat asa in discutie, dar nu m-am putut abtine

    RăspundețiȘtergere
  33. lasa bre politeturile si scuzele. cand nu te mai poti abtine, baga-te fara nicio problema

    RăspundețiȘtergere
  34. asa o sa fac de-acum inainte, bre:)

    RăspundețiȘtergere