miercuri, 23 iunie 2010

White power


Mi-am proptit bicicleta de-un gard de beton şi am aşteptat sosirea autobuzului. Senin de iunie. Două ţigănci cu doi puradei s-au apropiat. Au crezut că-s şofer în pula mea. Stăteam lângă microbuzul de Târgu Jiu. M-au întrebat ceva de bilet. Am dat din umeri.

Unul din puradei avea pe cap o căciulă albă, imitaţie proastă de blană, parcă era bomboană Rafaello. Mâzgălit pe faţă. Sandale negre, un ciorap roz, celălalt albastru închis. Pantaloni bej cu fermoar în partea de jos. Bluzucă roz, cu vestă albă peste ea. În mână o suzetă pe care o tot îndesa. În nas! Ţiganii îs din alt film să-mi bag pula!

Apoi a venit câinele. Lăţos, jegos, laţe tip dreaduri, plin de paraziţi cu siguranţă, căci se scărpina non stop. Piele şi os. Alb murdar. Cum vedea pe câte unu cu mancare se gudura pe lângă el dând din coada oribilă. S-a proptit pe picioarele din spate la vreo 8-9 m în faţa mea şi-a futut o diaree la fel de puturoasă ca viaţa lui de rastadog. M-am cărat imediat intoxicat, suspect de hepatită. Venise şi autobuzul aşteptat, tocmai la fix.

14 comentarii:

  1. Bestial si nu s-ar putea adauga nimic...
    Doar ca-mi aminteste de o faza, nu horror ca a ta, doar amuzanta. Asteptam tramvaiul, chiar in dreptul zebrei (era o strada ingusta si nici nu voiam sa stau departe de statia de tramvai). Si opreste un BMW, crezand probabil ca vreau sa trec. Sta, sta, sta, vreo 4-5 secunde, apoi imi face semn sa trec. Eu ridic din umeri, ca o floare, ca n-am treaba sa trec. La care soferul (28 ani, ras in cap, cu gagica alaturi), incepe sa se agite in masina, sa-mi arate semnul de trecere, masina lui, in sus, in jos, innebunit. Eu ii zambeam, senin. A plecat in tromba injurand si cre dca la prima zebra a luat pe capota tot ce respira, numai asa, din principiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, bre, tre sa savurezi asteptarea. zicea gheorghe craciun in "compunere cu paralele inegale" parca ceva foarte frumos despre asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. bai petruave, trebuia sa pui catelului un paharutz la cur si filami totu, faceai site 1dog1cup.com si deveneai si mai faimos decat esti acu =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma intreb cum cainii tiganilor isi suporta stapanii. Cainii nu prea suporta mirosul de tigan si latra ca dracii in preajma lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu si-a mancat cacatu', tot degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  6. gabi, cainii tiganilor is tigani si ei in plm.

    voroncas, poate tiganu ala mic si-a bagat suzeta in cacatu ala dupa ce-am plecat, putem spera asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. de fapt tiganu cand fute tiganca sa ii mai tuarne un puradel, intai isi umple bine pula de cacat si apoi o fute pe aia cu pula plina de cacat si bucatele de cacat de fapt ajung sa intre in ovul, nascand alt cacat, si anume tiganu

    RăspundețiȘtergere
  8. si un pic de cacat de caine, sa nu-i latre cainii.

    RăspundețiȘtergere
  9. raspunsul corect este:
    cainele era racit deci avea nasul infundat. si de-aia s-o cacat moale ca avea si febra.

    RăspundețiȘtergere
  10. ostape, tu esti destept bre. =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe tine te-au deranjat ca si-au facut aparitia in peisaj. Dar e mult mai deranjant atunci cand iti intra in suflet cersetorii tigani, de nu se mai dezlipesc de tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. mie tiganii imi intra in pula. decat.

    RăspundețiȘtergere
  13. "Compunere cu paralele inegale" e o carte care mi-a dat numai batai de cap. De citit, recunosc ca nu m-am incumetat decat vreo 2 pagini. Era cartea pe care o daruiam cel mai des prietenilor, numai sa scap de ea, si mereu se intampla sa o primesc si eu in dar, insa nu de la cei carora eu le-o ofeream cadou. Simteam ca sunt blestemat. In 15 ani de 4 ori mi s-a intamplat asta. Nu stiu daca o fi exact aia, dar e la fel de nerasfoita ca aia pe care am dat-o eu prima data si cei cu darul m-au asigurat ca e din biblioteca lor personala :))). O am si acum in biblioteca, nu am mai indraznit sa o ofer nimanui. E clar un semn ca acolo e locul ei si poate ar trebui sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. aia e una din cele mai bune carti pe care le-am citit in viata mea. iti trebe o anumita doza de rabdare, poate si altceva. nu oricine gusta craciun.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate