sâmbătă, 10 iulie 2010

Altruism fără cap


În isteria asta cu sinistraţii, n-ai cum să scapi de impulsurile de altruism şi empatie. Pula mea, să vezi nişte orori puse pe un OST de nici cel mai bun fixativ nu-ţi face coafura să reziste... Şi să fii criminal în serie, să omori copii cu toporul după ce le-ai înfipt sub unghii flori presate, şi tot pui botu', d-apăi o femeie normală, ca mine, care plânge la Cable guy.

Şi zic "hai dracu să donez şi io!". Prima oară m-am gândit la haine, dar la mine e o problemă cu astea. De câte ori vreau să dau din ele, descopăr că pe nu ştiu care aş mai putea s-o asortez la nu ştiu ce, da' ia uite la asta ce mişto e, de ce n-oi mai fi purtat-o şi tot aşa. Căcat, dacă nu dai din suflet, nu-i donaţie. Ar fi ca facultativele obligatorii de la şcoală. Altceva ce să dau? Ulei de măsline? Mai am doar juma' de litru. Făină, zahăr, paste? Nu mai am nici de-alea, că aprovizionarea nu se face singură.

Ei, în disperarea aia de-a găsi ceva, că-mi intrase în cap să donez şi mă mânca în cur şi n-aveam linişte, cu aceeaşi coloană sonoră pe fundal, văd fixu'. Da, mă, hai 5 euro, că puţin înseamnă mult. Formez, dau 5 euro şi merg la o ţigară să-mi savurez altruismul. Am încercat din răsputeri să nu-mi sun nici o prietenă şi să nu zic nimănui ce-am făcut, că-n situaţii de-astea tre' să fii modest, ca şi cum n-ai fi donat.

În clipa aia mi-am dat seama. Eu stau cu chirie, telefonul e pe numele proprietarului. Adică, pizda mă-sii, când o vrea dumnezeu să dea înapoi înzecit pentru fapta bună şi s-o uita în facturile alea Romtelecom să stie cui, o să vadă numele proprietarului, care-i un zgârcit.

Şi uite-aşa am picat de fraieră.

8 comentarii:

  1. ete căcat, dumnezeu nu e materialist, nu le-a dat materiale nici măcar celor din Săuceşti, pentru diguri; vei ajunge în Rai doar pentru că plângi la Cable Guy

    RăspundețiȘtergere
  2. ete cacat. oricat de convenabila ar fi teoria ta, punem pariu ca pe proprietarul meu o sa-l rasplateasca?!

    RăspundețiȘtergere
  3. pe proprietarul tău l-a răsplătit deja cu o chiriaşă atât de inteligentă şi futabilă, că doar d-aia eşti MILF; prin "proprietarul tău" eu inţeleg că te referi la petrov...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricum, ca femeie, ideea e să primeşti, nu să dai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sa faca oamenii aia cu 5 euro?! Acum, ca ai prins figura, incearca si tu un 2-300 :->

    RăspundețiȘtergere
  6. as mai putea incerca cu 2, da. de pe mobil :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Io zic sa iei vreo trei sinistrati in gazda pana le construieste guvernu casele.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate