luni, 19 iulie 2010

Ce caut eu aici?


Nu credeam că mi se mai poate întâmpla să cad în capcane. Da' nu că mi s-a întâmplat, am căzut în capcana capcanelor, am ajuns în catedrala capcanelor. De bună credinţă cum sunt, am acceptat fără suspiciuni inviaţia la o petrecere. E drept, gazda mi-e numai cunoştinţă, dar pare om normal în timpul zilei.

Şi-ajung cu chef de distracţie şi dans la petrecere. De cum intru simt un miros ciudat. De-aci începe coşmarul. Mă întâmpină un clovn cu pantaloni în carouri, tricou şi un fel de bundiţă (!?) deasupra, în papuci de casă şi cu ginul în mână. Îmi cam piere zâmbetul, dar numai pentru câteva secunde, pentru că apare gazda şi clovnul se evaporă. Haha, hihi, am adus o sticlă de, ai întârziat, a ce miroase, cine era monstrul de adineauri, haha, frigărui vegetariene (!?), ce mai faci, nu suport ginul, hai că desfac sticla de.

Ajung în bucătărie, salut necunoscuţi bizari. Printre ăştia, un tip decent, care chiar aducea a om. De auzit auzeam, da' de ascultat, sincer, nu era cazul. Aşa că am şi tresărit când îl văd p-ăsta că zice: "Silvia Dumitrescu, frate, cântă jazz excepţional!". "Cine??" întreb involuntar, nici n-am realizat că era cu voce tare. "Silvia Dumitrescu. Ea şi Aura Urziceanu sunt absolut UAU." Zâmbesc forţat, mai mult de teamă, că n-aveam chef să supăr nebunul şi mă car. Nu înainte de-a apuca să fumez ceva.

În sufragerie, clovnul juca scrabble cu un zombi, iar într-un colţ o fată se chinuia c-un puzzle. Şocată că snobu' rămâne snob şi fumat, plec dezamăgită şi de-aici. Ajung în birou, unde o insipidă cu 2 codiţe studia biblioteca. Urăsc chestia asta. Din suflet! O idioată care-şi strîmbă capul ca o găină să citească titlurile. La unele zăboveşte mai mult, peste altele trece repede cu degetele răsfirate, cunoaşteţi poziţia. Da' şi când ajunge la Eco-Hesse-Murakami, atunci decide să extragă încântată volumul şi să te complimenteze din priviri. Dacă eşti bărbat, e bine să investeşti în autorii ăştia. Aci nimeni n-o băga în seamă încă pe idioata culturală şi chiar am observat o uşoară oboseală sau iritare în gesturile ei din cauza asta. Probabil era la al zecelea tur de bibliotecă. Dar nu se lăsa. La un moment dat fotograful ăla profesionist, cu ochii beliţi în propriul cont de pe deviantart va trebui s-o observe. Ăla o să aibă parte de muie pe investiţia gazdei, ceea ce mi se pare o afacere bună. Pe hol, în sfârşit, găsesc un loc unde să-mi pot termina liniştită băutura. Numai până când la fel face şi-un viitor scriitor. Nu, n-am intuit asta, am aflat în urma unui chin înfiorător de aproape juma de oră.

N-am mai rezistat să reiau plimbarea prin apartament. Am plecat cu o stare de rău groaznică.

21 de comentarii:

  1. pentru ca, de fapt, nu te-ai dus pentru o petrecere ci ca sa spargi una...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Şi-ajung cu chef de distracţie şi dans la petrecere." intelegi?

    RăspundețiȘtergere
  3. asta-i un citat din milf. plagiatoareo!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Milf : am citit corect ce-ai spus; a sparge un chef e un motiv de mers la petrecere...intelegi?

    party breaker

    RăspundețiȘtergere
  5. o fi facut gazda aia un experiment: la ailalti le´a dat sa fumeze levantica?!

    RăspundețiȘtergere
  6. da ma, probabil ca a fost ceva experiment, ca io n-am mai vazut sa joci scrabble la petrecere, nu mai zic de puzzle sau alte jocuri cu consoane duble. poate a fost de fapt un test. o sa sun sa vad daca l-am trecut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mai io. Petrecerile de apartament into'deauna mi s'au parut un freak show. Toata lumea imbracata la costumu' de duminica'n papuci de casa. Detest asta, sa ma descalti la usa. Dau bani pe pantofii aia, merita vazuti, data viitoare vin in pijamua de ciclu daca'i p'asa. Si nu'mi plac firmiturile infipte in ciorapi. Adica e ok sa aduni mucuri de tigara si prezervative din covoru' primit la nunta alu' ma'ta, da nu'i ok sa intru io cu pantofii pe care i'am purtat doar pe ruta bloc-taxi-bloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, asta cu descaltatu' e oribila. vin in matase si data cu gautier (la puterea 2) si ma obligi sa stau cu papuci in forma de ratusca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tre' sa fie foarte greu sa-ti repugne atat de mult societatea. Zau.

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-era dor de mine? =))
    de unde rezulta, bre, ca-mi repugna?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu niciodata nu m'abtin. Desi mi'am imaginat ca nu e data la'ntamplare.

    RăspundețiȘtergere
  12. "E drept, gazda mi-e numai cunoştinţă, dar pare om normal în timpul zilei."

    Atunci ar fi trebuit sa sune alarmele, cum sa te duci la chefuri organizate de ... cunostinte ?

    I always play it safe.

    RăspundețiȘtergere
  13. Silvia Dumitrescu, frate, cântă jazz excepţional!". imi aduce aminte de un retard de la mine de la munca, nou angajat:
    "Mie imi place super mult d'n'b... mai ales system of a down si infected mushroom"

    bah... WTF ???????
    explicati-mi ca nu inteleg!

    RăspundețiȘtergere
  14. bai, nu exista explicatie. tine de patologic

    RăspundețiȘtergere
  15. in afara de otrava, se mai trateaza cu ceva?
    :D

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate