vineri, 23 iulie 2010

E ceva putred în România


Şi ăla e Ceauşescu. Fostul preşedinte împute ţara. După 20 de ani, Nicolae Ceauşescu insistă să nu se dezintegreze complet. De când mormântul dictatorului a fost deschis, semnele unei boli cumplite au început să apară.

Zilele trecute, în drum spre Banc Post Titan să-mi plătesc rata, observ în plin bulevard 2 şobolani. Se plimbau linistiţi şi cu o încredere extraordinară, ca pe catwalk (mă rog, nu cred că e cel mai fericit mod de-a zice). N-aş fi acordat o asemenea importanţă evenimentului încât să scriu pe blog, dacă, mai târziu în aceeaşi zi, n-aş fi primit un telefon ciudat. O prietenă mă anunţa terifiată că a găsit un şobolan în maşină. Toate astea pe lângă faptul că în ziua aia tot Bucureştiul a puţit ca dracu.

Aştept să plece odată Mădălina să moară un pic şi să lase televiziunile libere pentru adevărata ştire: CIUMA. Dacă şi ziarele astea quality renunţă la cărţile lui Jules Verne şi-l bagă pe Camus, deja sper să fie clar pentru toată lumea că nu e o coincidenţă.

Cei care se temeau că Ceauşescu e în Cuba realizează, cred, că mai bine fuma un trabuc acolo decât să se răzbune acum pestilenţial pe noi.

9 comentarii:

  1. Of, ai gresit! Ai scris "Ceausescu" (pufai-l-ar viermii, vorba unei prietene)in loc de "Iliescu". Iata cum trebuia sa fie:
    "E ceva putred în România
    Şi ăla e Iliescu. Fostul preşedinte împute ţara. După 20 de ani, Iliescu insistă să nu se dezintegreze complet..."

    RăspundețiȘtergere
  2. sobolanii rosii - in curand labeunutv.

    RăspundețiȘtergere
  3. clar e ceva in aer, si io azi nuapte cand am coborat sa pun husa pe motor am vazut 3 gandaci in scara blocului... si in plus de asta vad pe zi ce trece tot mai multi tigani

    RăspundețiȘtergere
  4. ca sa nu mai vorbim de sobolanii aerului, porumbeii.

    RăspundețiȘtergere
  5. România e ceva putred. Pentru o viață lungă și plictisitoare consumați în exces fructe și legume... lungi.

    RăspundețiȘtergere
  6. sau porumbeii subterani - aurolacii metrorex. am pozat unu joi

    RăspundețiȘtergere
  7. Ferice de mine, nu l-am apucat pe Ceaușescu. Mi-a luat ceva să învăț cine era, stând și ascultând poveștile bătrânilor - ei știu tot/mult/cateva/aproape nimic despre orice. În special de Ceaușescu. Că doar l-au ”trăit”. Pâna la urmă, Ceaușescu era în mormânt sau vre-un nefericit martir al sfârșitului anilor 80?

    RăspundețiȘtergere
  8. bre, asteptam sa vorbeasca adn-ul

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate